مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور، خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند

به گزارش آریا بلاگ، رقابت های تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی مردان و زنان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور دنیا به میزبانی نمادین سنگاپور برگزار گردید.

مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور، خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها از صبح آدینه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در رشته تفنگ بادی آقایان، نماینده استرالیا به مقام قهرمانی دست بافت، امیر سیاوش ذوالفقاریان دوم و دیگر نماینده استرالیا سوم شد. در این ماده حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نورویان و امیرمحمد نکونام به ترتیب در صندلی های چهارم، پنجم، ششم و نهم نهاده شدند.

در بخش تفنگ بادی بانوان، نماینده سنگاپور اول شد. نجمه خدمتی در صندلی دوم نهاده شد و دیگر نماینده سنگاپور سوم شد. در این ماده آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده به ترتیب مقامهای ششم و سیزدهم را کسب کردند.

در بخش تپانچه بادی بانوان، نمایندگان تایلند اول و دوم شدند و تیرانداز سنگاپوری در صندلی سوم ایستاد. در این ماده زینب طوماری و هانیه رستمیان با کسب مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود خاتمه دادند.

در خاتمه بخش تپانچه بادی آقایان نیز محمدرسول عفتی به عنوان قهرمان این رقابت ها شناخته شد، جواد فروغی دیگر نماینده ایران دوم شد و نماینده ویتنام در صندلی سوم ایستاد. در این ماده وحید گل خندان، ابراهیم برخورداری، سجاد پورحسینی و عرفان صلواتی به ترتیب در صندلی های ششم، دوازدهم، هفدهم و نوزدهم نهاده شدند.

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی سنگاپور در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور جهان به صورت آنلاین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5297

به "مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور، خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تیراندازی آنلاین سنگاپور، خدمتی دوم و رستیمان چهاردهم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید