مشکل جدید برای سه بازیکن تراکتوری ذوب آهن؛ باید به پادگان بروید!

به گزارش آریا بلاگ، 5 بازیکن فصل گذشته باشگاه تراکتورسازی که با توجه به واگذاری این باشگاه آخرین سربازان این تیم محسوب می شوند در پایان دوره سربازی خود با مسائل عجیبی روبرو شده اند.

مشکل جدید برای سه بازیکن تراکتوری ذوب آهن؛ باید به پادگان بروید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تراکتورسازی در دو فصل اخیر بودند که در سرانجام دوره خدمت باید به تیم سابق خود ذوب آهن بازگردند. رضا شربتی و قائم اسلامی خواه دیگر بازیکنانی هستند که در سرانجام فصل باید به تیم های سابق خودشان برگردند.

در این وضعیت با وجود اینکه تراکتورسازی در سالیان گذشته بازیکنان سرباز متعددی را به خدمت گرفته و در سرانجام مدت خدمت تمامی این بازیکنان به باشگاه های خود بازگشته اند، اما اکنون آخرین سربازان این تیم با مشکل جدی روبرو شده اند.

ماجرا از این قرار است که با سرانجام لیگ برتر، به بازیکنان سرباز تراکتورسازی اعلام شده که باید برای گذراندن دوره آموزشی راهی پادگان شوند. اجرای قانون برای تمامی سربازان وظیفه لازم و ضروری است، اما سوال اینجاست که چرا این مسئله بعد از آن اعلام شده که باشگاه ذوب آهن با ماندن بازیکنان سربازش در تراکتورسازی مخالفت کرده و حالا به هر پنج سرباز ابلاغ می شود که باید برای گذراندن دوره آموزشی راهی پادگان شوند؟

باید دید در نهایت تکلیف سربازان تراکتورسازی چه خواهد شد و چه تصمیمی درباره این نفرات گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 139

به "مشکل جدید برای سه بازیکن تراکتوری ذوب آهن؛ باید به پادگان بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل جدید برای سه بازیکن تراکتوری ذوب آهن؛ باید به پادگان بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید