کمترین قیمت تور ترکیه: معامله خانه در شمال تهران، یک سوم معاملات ایرانی ها در ترکیه!

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه تعداد معاملات ماهیانه در شمیرانات به حدود یک سوم تعداد خانه هایی که ایرانیان هر ماه در ترکیه خریداری می نمایند، رسیده است؛ اضافه نمود: مرداد ماه 259 فقره خرید مسکن در منطقه 1 تهران داشتیم در حالی که ایرانی ها حدود 700 خانه در ترکیه خریدند.

کمترین قیمت تور ترکیه: معامله خانه در شمال تهران، یک سوم معاملات ایرانی ها در ترکیه!

بهترین تجربه سفر را با کمترین قیمت تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

خسروی با تاکید بر اینکه این اندازه خرید ملک فاجعه ای است که در آینده عواقب آن تعیین خواهد شد گفت: درست است که ترکیه کشور همسایه ماست، ولی به طور معمول قوانین و مقررات آن با تغییر مسئولان عوض خواهد شد هیچ تضمینی وجود ندارد که دولت بعدی، املاک ایرانیان مقیم ترکیه را مصادره نکند. ممکن است حتی به قدری مالیات برای خانه وضع نمایند که رقم آن از ارزش ملک بالاتر باشد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با توصیه به هموطنان برای خرید مسکن در ایران گفت: خرید مسکن، امن ترین سرمایه گذاری در ایران است و همیشه سرمایه را در مقابل تورم مصون نگه می دارد. از سال های گذشته همیشه این موضوع را اعلام نموده اند و ضرب المثلی هم در این زمینه وجود دارد که ملک را بخر پنج سال نگه دار بعد از پنج سال، ملک تو را نگه می دارد. بنابراین چرا باید به کشور های اطراف رفت و سرمایه خود را از دست داد؟

خطرات خرید مسکن در کشور های اطراف

خسروی با بیان اینکه خطرات خرید مسکن در کشور های اطراف را بار ها گوشزد نموده ام، اظهار کرد: در قبرس و گرجستان موارد متعدد کلاهبرداری به بهانه اقامت را شاهد بودیم. مواردی مثل ساختن سند صوری، فروش آپارتمان با چند برابر قیمت واقعی یا فروش خانه در اطراف شهر ها که از هیچ امکاناتی برخوردار نبوده از جمله مشکلاتی بوده که برای ایرانی ها ایجاد شده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه باید دولت انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری در بخش مسکن را برای مردم فراهم کند، اضافه نمود: کاهش قیمت مسکن و افزایش فراوری مسکن در کشور باعث می گردد که قیمت مسکن به یک نرخ متعادل برسد و همین خود باعث می گردد که مردم برای سرمایه گذاری به کشورهای دیگر نروند.

او اعلام کرد: مردم به هیچ وجه فریب رنگ و لعاب های تبلیغات مسکن در کشورهای خارجی را نخورند؛ چراکه تجربه نشان داده است که هیچ وقت افرادی که در کشورهای دیگر ملک با قیمت مناسب تری خریده اند سودی نبرده اند. هرساله با تغییر قوانین این کشورها سرمایه های مردم کاهش خواهد یافت.

خسروی در سرانجام اظهار کرد: امیدواریم دولت با ساخت یک میلیون واحد مسکونی در ایران و افزایش انگیزه برای سازندگان کشور بتواند زمینه را برای ساخت و بهبود شرایط بازار مسکن در کشور فراهم کند.

منبع: خبرنگاران

آخرین اخبار حوزه راه و شهرسازی را در صفحه راه و ساختمان خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8301

به "کمترین قیمت تور ترکیه: معامله خانه در شمال تهران، یک سوم معاملات ایرانی ها در ترکیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین قیمت تور ترکیه: معامله خانه در شمال تهران، یک سوم معاملات ایرانی ها در ترکیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید