مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

به گزارش آریا بلاگ، نوشیدنی فروشی Roof Top، بلندترین نوشیدنی فروشی تایلند، یکی دیگر از مکان های محبوب در این هتل است؛ جایی که تعداد زیادی از زوج ها و خانواده ها، نشسته بر میزهایی در کنار پنجره های بزرگ شیشه ای، از مناظر تماشایی اطراف لذت می برند. با این که هتل محیطی آنچنان رسمی ندارد اما به هر حال شما نمی توانید با دمپایی یا لباس راحتی به هیچ کدام از رستوران های روی پشت بام بروید.

مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک گزینه های مختلفی را در اختیار مسافران تور تایلند قرار می دهند. این اتاق ها نه با نوع اتاق، بلکه با بخشی که در آن قرار دارند طبقه بندی می شوند. برای مثال اتاق های بخش آسمان از بخش استاندارد بهترند و در همین حال اتاق های بخش فضا (در طبقات 64 تا 74) از آنها هم بهترند که بیشتر این ارجحیت به خاطر منظره است. تمام اتاق ها فضای بزرگی دارند و به خوبی مبله و تجهیز شده اند. این اتاق ها تلویزیون های صفحه تخت، گاوصندوق، میز، کتری برقی، دمپایی، حوله و سشوار دارند. در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای مسافران تور بانکوک وجود دارد. هتل بایوک اسکای بانکوک یکی از معدود هتل های شهر است که در تمام اتاق ها آتش خاموش کن دارد؛ که با در نظر گرفتن ارتفاعی که در آن قرا دارید، کمی خیال شما را راحت خواهد کرد.

هتل چهار ستاره بایوک اسکای که از مناسب ترین هتل های بانکوک در گروه هتل های 4 ستاره می باشد 658 اتاق دارد که در رده های سوپریور، اتاق دلوکس، دلوکس اجرائی، سوئیت جونیور و سوئیت سوپریور تقسیم می شوند.

منبع مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)

انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8609

به "مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل بایوک اسکای بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید