تور یونان ارزان: میکونوس ، محبوب ترین و دیدنی ترین جزیره یونان

به گزارش آریا بلاگ، میکونوس بیشترین آمار جذب جهانگرد را با در نظرگرفتن آن به عنوان بین المللی ترین جزیره در تورهای یونان دارد که شامل بسیاری از هنرمندان و ستاره های سینما و موسیقی از سراسر جهان می گردد .

جزیره میکونوس در یونان یک مقصد برای انواع مختلف مردم است . از کسانی که با جت اختصاصی سفر می نمایند گرفته تا دانشجویان و خانواده ها . میکونوس شناخته شده ترین و مشهور ترین جزیره یونان است و شما می توانید مردمی از هر نقطه جهان را در حال قدم زدن در آن پیدا کنید .

تور یونان ارزان: میکونوس ، محبوب ترین و دیدنی ترین جزیره یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

این جزیره زیبا به شما همه امکانات یک اقامتگاه مدرن برای تفریحات روزانه و شبانه را ارائه می دهد . معروفیت آن بخاطر زندگی شبانه حیرت انگیز و سواحل طلایی آن است . صخره های سنگی کوتاهی که با منظره خالص میکونوسی به آب های شفاف دریا منتهی می شوند .کورا مرکز جزیره ، یکی از برترین مثال های معماری در سیکلادز به شمار می رود ، با کوچه های سنگ فرش باریک در کنار خانه های شیروانی دار با پنجره های رنگ شده ، بالکن های چوبی که با گل های شمعدانی می درخشند و تنوع مغازه ها ، تاورناس (کافه های یونانی) و غذاخوری هایی که حس خاص یک صحنه فیلم را تداعی می نمایند . آنو مرا یکی از مهمترین روستاها بعد از کوراست که خدمات اقامتی ارئه می نماید ، در حالی که پر رفت و آمد ترین خیلج ها ، اورنوس ، پلاتی ییئالوس ، آگویوس لونیس و سواحل شنی با جایگاه ها و تخت های به صف شده در انتظار شما هستند .جزیره دلوس ، جزیره ای در نزدیکی میکونوس است که کسی در آن سکونت نمیکند ولی یکی از مهمترین سایت های باستان شناسی در یونان محسوب می گردد که زمانی یک بندر و مرکز تجاری پر رونق بوده است و گفته می گردد که محل تولد آپولو (خدای روشنایی) و محل برگزاری مسابقات دلیان نیز بوده است . خرابه های گسترده شهر ارزش بازدید را دارند ، مخصوصا در فصل بهار و زمانی که گل های وحشی شکوفه می دهند .

میکونوس همواره به خاطر زندگی شبانه آن معروف بوده است و هنوز هم یکی از زنده ترین شهرهای یونان محسوب می گردد و اگر تعریف یک سفر ایده آل محیط زیبا و سواحل چشم نواز با ورزش های آبی باشد به طور قطع میکونوس می تواند در رتبه نخست انتخاب های هر کسی قرار بگیرد . میکونوس دارای یک فرودگاه بین المللی و رفت و آمد منظم کشتیها به پیرائوس و بیشتر جزایر سیکلادز است .

میکونوس یک جزیره فوق العاده است ، یکی از زیباترین و مهیج ترین مقاصد گردشگری در جهان و اگر یک بار از آن تماشا کنید شاید به جرگه کسانی بپیوندید که هر ساله برای تماشا سواحل ، غذا و شب زنده داری بینظیر آن بر می گردند.میکونوس یک مقصد بینظیر با داشتن منظره ها و جاذبه های تماشای متعدد است که شما را در هنگام سفرتان به حیرت وا می دارد .

میکونوس یک مکان خاص است ، مکانی که هیچ وقت فراموشش نمی کنید .

منبع : tours2greece.info

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9242

به "تور یونان ارزان: میکونوس ، محبوب ترین و دیدنی ترین جزیره یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: میکونوس ، محبوب ترین و دیدنی ترین جزیره یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید