شرایط دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت بررسی شد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، نشست بررسی شرایط دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) با حضور رئیس رگولاتوری، قائم مقام و معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رئیس و دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و برخی از نمایندگان شرکت های Servco برگزار شد.

شرایط دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت بررسی شد

در این جلسه که با هدف تقویت تعامل و بررسی مسائل شرکت های Servco برگزار شد، نمایندگان این شرکت ها بالا بودن هزینه ارائه خدمات عمده فروشی مانند انتقال، IP و...، اجرایی نشدن تعهدات معین شده اپراتورهای میزبان در پروانه، ارائه خدمات براساس تعرفه سال 95 با وجود افزایش هزینه ها و معین نبودن چارچوب ارائه سرویس بین شرکت مخابرات و شرکت های FCP با شرکت های Servco را از جمله مسائل پیش روی خود عنوان کردند.

نگاه حمایتی به شرکت های Servco ، افزایش نظارت رگولاتوری بر اپراتورهای میزبان، تدوین مقررات لازم برای پیشگیری از محدودیت های بیشتر برای پروانه های Servco، ساماندهی قراردادهای عمده فروشی، بازنگری در تعرفه خدمات عمده فروشی، تشکیل کمیته ای برای تعامل بیشتر با رگولاتوری و بررسی شرایط موجود، از درخواست های نمایندگان شرکت های Servco در نشست با مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساماندهی پروانه های ارایه خدمات اینترنت در قالب شرکت های Servco و Netco از اقدامات مثبت رگولاتوری در سال 93 بوده است، گفت: یکی از مهمترین اهداف رگولاتوری در چند سال اخیر مقررات گذاری در این حوزه با مشارکت تمام فعالان حوزه ICT بود. به همین منظور جلسات و نشست هایی از این قبیل برگزار می شود تا دغدغه ها و خواسته های فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از زبان خودشان بشنویم و با آنها تعامل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم بر بازار فعالیت شرکت های Servco و مسائل مطرح شده در این نشست، کارگروهی برای رسیدگی به دغدغه ها و خواسته های شرکت های Servco با حضور نمایندگان این شرکت ها و رگولاتوری تشکیل می شود تا از طریق این کارگروه بتوانیم برای حل مسائل موجود به راهکارهای قانونی دست یابیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4258

به "شرایط دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید