چاپ بیش از 2هزار بروشور دهه فجر به زبان انگلیسی در یزد

به گزارش آریا بلاگ، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بیش از 2هزار بروشور به زبان انگلیسی با محتوای دهه فجر برای گردشگران تهیه می گردد.

چاپ بیش از 2هزار بروشور دهه فجر به زبان انگلیسی در یزد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، مجید عربی، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد روز سه شنبه 8 بهمن 98 گفت: بیش از 2هزار بروشور با محتوای دهه فجر انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی تهیه می گردد .

او اضافه کرد: هدف از طراحی این بروشور آشنایی گردشگران خارجی با دهه فجر و وقایع انقلاب اسلامی است.

عربی گفت: در این بروشور سعی شده به مرور روز به روز وقایع ایران اسلامی از زمان بازگشت و ورود امام خمینی به کشور در 12 بهمن 57 تا 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی را که به دهه فجر در ایران معروف است، بپردازد.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه کرد: همچنین در این بروشور به ذکر بعضی اقدامات دشمنان و جناح های مخالف انقلاب در این برهه حساس اشاره شده است.

او ادامه داد: این بروشورها پس از چاپ در اماکن گردشگری، تاریخی، گردشگری و اقامتی برای دسترسی گردشگران خارجی توزیع خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1972

به "چاپ بیش از 2هزار بروشور دهه فجر به زبان انگلیسی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ بیش از 2هزار بروشور دهه فجر به زبان انگلیسی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید