چهارمین پیروزی فرهاد با استقلال در دربی رقم می خورد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از استخدام فرهاد مجیدی در نقش سرمربی مقابل الکویت، الریان و نفت مسجد سلیمان پیروز شده و بعد از 3 بازی و 3 پیروزی باید روز پنجشنبه به مصاف پرسپولیس برود.

چهارمین پیروزی فرهاد با استقلال در دربی رقم می خورد

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: بعد از دو پیروزی خوب آسیایی بچه های استقلال نیاز داشتند در لیگ هم پیروز شوند تا شخصیت برنده در این تیم تثبیت شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته مجیدی بازی را با قدری احتیاط آغاز کرد که باتوجه به در پیش بودن دربی این احتیاط عادی بود. اما جایی که مجیدی دید امتیازات بازی در خطر است ریسک را کنار گذاشت همه توانش را برای کسب 3 امتیاز به کار گرفت و تدابیرش در نیمه دوم موثر واقع شد.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص دربی پیش رو بیان داشت: این دربی کاملا ویژه است چون اولین تجربه مربیگری مجیدی در چنین دیداری است. مجیدی که در دوران بازی گری اش همیشه پرسپولیس را آزار داده حالا باید در مربیگری هم این را تکرار کند.

وی افزود: شاید هم تقدیر مجیدی این باشد که چهارمین پیروزی متوالی اش مقابل پرسپولیس باشد که من به شخصه معتقدم این اتفاق خواهد افتاد.

اصغرخانی در خصوص مصدومیت شیخ دیاباته و احتمال غیبت او در دربی بیان داشت: متاسفانه این خبر خوبی برای استقلال نیست و من امیدوارم در صورت محرز شدن غیبت این بازیکن، قائدی، مطهری و دیگران بتوانند جور دیاباته را هم بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2212

به "چهارمین پیروزی فرهاد با استقلال در دربی رقم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین پیروزی فرهاد با استقلال در دربی رقم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید