کرونا قهرمانی را از لیورپول می گیرد!

به گزارش آریا بلاگ، ممکن است افزایش تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا، قهرمانی این فصل لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد.

کرونا قهرمانی را از لیورپول می گیرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و به نظر می رسد طی هفته های آینده قهرمانی این تیم زودتر از حد تصور نهایی خواهد شد. مرسی سایدی ها در تمام بازی های این فصل در لیگ برتر پیروز به کسب پیروزی شده اند و تنها منچستریونایتد در ملاقات رفت و در استادیم اولدترافورد پیروز شد این تیم را متوقف نموده و یک امتیاز از لیورپول بگیرد.

اما ویروس کرونا در حال حاضر در تمام رقابت های ورزشی در سراسر دنیا تاثیر گذاشته و این بحران اخیرا به اروپا نیز رسیده است. در روزهای اخیر اخباری در خصوص لغو یا به تعویق افتادن ملاقاتها در ایتالیا منتشر شده و حتی قرار است ملاقات حساس و مشخص نماینده یوونتوس در مقابل اینتر در سری آ نیز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار گردد.

ابتلا به این ویروس در سراسر اروپا در حال افزایش بوده و ممکن است به زودی به انگلیس هم برسد. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هیچ قانونی مبنی بر لغو مسابقات برای مدتی طولانی وجود ندارد و در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم به تعویق مسابقات برای مدتی نامعلوم بگیرد، ممکن است قهرمانی تقریبا مسجل شده لیورپول نیز تحت تاثیر قرار گرفته و حتی لغو گردد. لیورپول طی سه دهه اخیر برای اولین بار در آستانه فتح لیگ برتر قرار گرفته و تنها 11 بازی تا رسیدن به این هدف بزرگ فاصله دارد.

پس اگر این ویروس در انگلیس نیز فراگیر گردد، احتمالا مذاکراتی برای وضع قانون در این رابطه صورت خواهد گرفت، زیرا در حال حاضر قانونی در این رابطه وضع نشده است. امروز دولت سوئیس اعلام نمود هر برنامه ای که منجر به گردهمایی بیش از هزار نفر در یک مکان خاص گردد لغو خواهد شد و بر همین اساس مسابقات فوتبال نیز مشمول همین تصمیم می شوند.

بیش از 80 هزار نفر در نزدیک به 50 کشور دنیا تا به امروز به این ویروس آلوده شده و 2 هزار و 800 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. اگر دولت انگلیس نیز قانونی مانند سوئیس وضع کند، ممکن است برگزاری مسابقات در ادامه فصل منتفی شده و در کل بازی های فصل جاری و نتاج آن زیر سوال برود.

رخ دادن احتمالی این اتفاق به سود سه تیمی که در منطقه سقوط قرار دارند نیز خواهد بود، زیرا ممکن است فصل آینده دوباره با شرایطی مشابه فصل جاری شروع گردد. در صورت ادامه این شرایط، احتمالا جلسه ای اضطراری در خصوص این 27 هفته و به قوت باقی ماندن آن برگزار شده و در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

تا به حال 19 مورد مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس مشاهده شده و قاعدتا اگر این آمار افزایش یابد، به زودی دولت این کشور تصمیماتی بر جلوگیری از افزایش این فرایند در مکان های عمومی خواهد گرفت. امروز باشگاه نیوکاسل اعلام نمود قانونی وضع نموده که بر اساس آن بازیکنان فعلا از دست دادن با یکدیگر منع شده اند، اگرچه بر اساس سنت این باشگاه بازیکنان و دیگر اعضای این باشگاه هر روز صبح با یکدیگر خوش و بش می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2400

به "کرونا قهرمانی را از لیورپول می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا قهرمانی را از لیورپول می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید