کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در جهان

به گزارش آریا بلاگ، بیش از 4000 عکس از 68 کشور برای انتخاب برترین تصویر کمدی حیاوت وحش در دنیا ثبت شد و در اینجا برترین تصاویر را مشاهده میکنید. در بسیاری از تصاویر عکاس ها برای ثبت تصاویر به نقاط مختلف دنیا سفر کردند، مدت های طولانی را در پرواز بودند و برای بلیط هواپیما و سایر وسایل تقلیه هزینه کردند، از دوربین های زوم مخصوص استفاده کردند تا تصاویر بی نظیری را ثبت نمایند. چیزی که میبینید بخشی از سفر است، یعنی ثبت لحظه ها. این تصاویر همه ساله در انتها سال میلادی جمع و از بین آن همه عکس، فقط تعداد انگشت شماری در جشنواره مخصوص به این کار به عنوان برنده انتخاب میشود و به آنها جایزه کمدی ترین تصویر ثبت شده حیات وحش داده میشود. تصاویری که در ادامه خواهید دید تصاویر برگزیده سال 2019 است که تصاویر بسیار جالبی هستند.

کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در جهان

تصویر بالا به وسیله که برنده برترین عکس سال 2019 شد به وسیله Vlado-Pirsa از دو پرنده رنگارنگ که یکی از آنها در حالت فریاد بر سر آن یکی است گرفته شده است.

دیگر تصویر ثبت شده از عکاس آلمانی است که با موضوع موج سواری پنگوئن بر روی آب های آتلانتیک جنوبی گرفته شده است.

عکاس انگلیسی از استتار جالب یک گوزن عکس گرفته است. عنوان این عکس این است: گوزن؟... کدام گوزن؟!

این تصویر از یک میمون ژاپنی ثبت شده است و از آن با عنوان مرد فضایی یاد میشود.

این تصویر خیلی بامزه است و یک عکاس آمریکایی به نام Harry Walker در آلاسکا آن را گرفته است.

تصویر ثبت شده بالا از عکاس آمریکایی به نام Tom Mangelsen میباشد.

برای ثبت تصاویر زیبا شما هم میتوانید با سفر به جاهای زیبا و طبیعت های بکرجهان یکی از عکاسان این جشنواره باشید که همه ساله برگزار میشود. با جست و جوی بلیط هواپیما در سیستم خبرنگاران امکان سفر به همه شهرهای جهان را دارید و هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

هواپیما یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل در صنعت بسیار بزرگ گردشگری است، در کنار آن میتوانید با اقامت در یک هتل بسیار خوب در کشور مقصد مورد نظر یک سفر خوب را تجربه کنید.

رزرو هتل خارجی

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10404

به "کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید