گنج زاده نقره گرفت، جمع مدال های ایران به عدد 10 رسید

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم که با رجحان مقابل حریفانی از تایلند، هنگ کنگ و اردن راهی بازی نهایی شده بود در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و 4بر2 نتیجه را واگذار و به نشان نقره بسنده کرد.

گنج زاده نقره گرفت، جمع مدال های ایران به عدد 10 رسید

فردا یکشنبه در سومین و آخرین روز رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا کاراته کاها در بخش کومیته تیمی به مصاف رقبای خود می فرایند. بر اساس قرعه کشی اجرا شده تیم کومیته مردان با هند و در بخش بانوان تیم کشورمان به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

تیم ملی کاراته ایران در این دوره از رقابتها تا به امروز پیروز به کسب 10 مدال رنگارنگ شده است. امیرمهدیزاده و حمید عباسعلی 2 مدال طلا، سعید احمدی ، سجاد گنج زاده و سحر کرجی سه نشان نقره، الهه رضازاده، ذبیح الله پورشیب و مهران قربانعلی پور به همراه تیم های کاتای مردان و بانوان 5 نشان برنز کسب نموده اند. مهسا افسانه، رضا روشن، ابراهیم حسن بیگی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز آدینه 13 شهریورماه با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1882

به "گنج زاده نقره گرفت، جمع مدال های ایران به عدد 10 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده نقره گرفت، جمع مدال های ایران به عدد 10 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید