تور دبی ارزان: یک محله تاریخی در دبی به یک مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد

به گزارش آریا بلاگ، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، یک محله تاریخی در دبی به یک مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد.

تور دبی ارزان: یک محله تاریخی در دبی به یک مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

این استراتژی که بر تغییر محله تاریخی الفهیدی متعلق به قرن نوزدهم متمرکز است، یکی از دو حرکتی است که به حفظ میراث فرهنگی محلی در کشور امارات یاری می نماید.

شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد و رئیس شورای اجرایی دبی گفت: بازسازی و احیای راهبرد محله تاریخی الفهیدی میراث اصیل معماری و شهری ملت ما را برجسته خواهد نمود.

این ابتکار در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، محله الفهیدی را به بستری برای رشد و تعالی جوانان تبدیل می نماید تا استعدادهای خلاق خود را به نمایش بگذارند و علاوه بر آن، میزبان شرکتهای استارتاپی در بخش فرهنگی باشد.

بعلاوه، این پروژه ظاهر کلی و زیرساخت منطقه را بهبود می بخشد و در عین حال هویت فرهنگی، هنری، خلاقیت، نوآوری و میراث کشور را ارتقا خواهد داد.

محله الفهیدی که در گذشته با عنوان منطقه بستکیه شناخته میشد، از قدیمی ترین سکونتگاه های امارات در جوار خور دبی بشمار می رود. گفته می گردد تجار پارچه و مروارید منطقه این محله را در قرن نوزدهم بنا نهاده اند و امروزه با ثبت یکی از بناهای آن در لیست میراث فرهنگی جهانی یونسکو، یکی از محله های مجذوب کننده دبی بشمار می رود. وجود بادگیرهایی که بی شباهت به بادگیرهای یزد نیستند، نشان از نبوغ معماران این محله دارد. شهرداری دبی در سال 2005 پروژه ای را برای احیا و نوسازی این محله آغاز کرد که با موفقیت زیادی همراه بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9381

به "تور دبی ارزان: یک محله تاریخی در دبی به یک مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: یک محله تاریخی در دبی به یک مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید