30 دانشجوی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشگاه کردستان شرکت می نمایند

به گزارش آریا بلاگ، 30 دانشجوی دانشکده اکولوژی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان با عنوان Environmental monitoring of natural resources: water, soil and air شرکت می نمایند.

30 دانشجوی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشگاه کردستان شرکت می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت امور بین الملل دانشگاه کردستان گفت: 30 دانشجوی دانشکده اکولوژی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان با عنوان Environmental monitoring of natural resources: water, soil and air شرکت می نمایند.

در چارچوب همکاری های دو جانبه بین دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان و دانشکده اکولوژی دانشگاه دوستی ملل روسیه، به همت تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی از 11 تا 14 بهمن ماه، مدرسه زمستانه با عنوان Environmental monitoring of natural resources: water, soil and air برای دانشجویان دانشکده اکولوژی دانشگاه دوستی ملل روسیه و دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده منابع طبیعی برگزار می گردد.

در این مدرسه تعداد 30 نفر دانشجو از دانشکده اکولوژی دانشگاه دوستی ملل روسیه و 30 نفر از دانشجویان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان مشارکت خواهند داشت. در این دوره، وحید حسینی و کیومرث محمدی سمانی از گروه جنگلداری، فرشید قربانی از گروه محیط زیست، هیمن شهابی از گروه ژئومورفولوژی، حبیب الله محمدی از گروه شیلات به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزاری دوره یاد شده در محیط مایکروسافت تیمز صورت می گیرد و در خاتمه دوره به دانشجویان شرکت نماینده در مدرسه زمستانه از طرف دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان گواهی اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6065

به "30 دانشجوی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشگاه کردستان شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 دانشجوی دانشگاه دوستی ملل روسیه در مدرسه زمستانه دانشگاه کردستان شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید