4 مرکز گردشگری سلامت در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش آریا بلاگ، معاون سرمایه گذاری کرمانشاه از صدور چهار موافقت اصولی برای طرح های گردشگری سلامت اطلاع داد.

4 مرکز گردشگری سلامت در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی کرمانشاه، اصغر رشنو روز دوشنبه 21 مرداد 99 گفت: در راستای توسعه خدمات جهانگردی سلامت، موافقت اصولی برای چهار مرکز جهانگردی سلامت در کرمانشاه صادر شده است، خوشبختانه دو مرکز در کمتر از یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او مراکز سلامت را یکی از ارکان توسعه پایدار دانست و عنوان نمود: چهار پروژه ای که برای آن ها موافقت اصولی صادرشده شامل پروژه مادگستر، بیمارستان حکیم، کلینیک دندان پزشکی و بیمارستان رایان در شهر کرمانشاه است.

معاون سرمایه گذاری کرمانشاه اضافه نمود: 40 پزشک حاذق از شهر کرمانشاه در پروژه مادگستر فعالیت خواهند کرد و این مرکز یکی از عظیم ترین و مجهزترین مراکز جهانگردی سلامت در کشور خواهد بود.

او بیمارستان حکیم کرمانشاه را یکی از استانداردترین مراکز سلامت کشور دانست و اعلام نمود: این مرکز با سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند محل مناسبی برای پذیرش بیماران از کشور همسایه به خصوص عراق باشد.

رشنو با اشاره به نمایندگی کلینیک دندان پزشکی در اقلیم کردستان عراق، اضافه نمود: این کلینیک تخصصی بیماران را در اقلیم کردستان عراق پذیرش می نماید، جهانگردان در طول دوران نقاهت در کرمانشاه به سر می برند و می توانند در کنار آن از جاذبه های جهانگردی استان نیز بازدید نمایند.

او با اشاره به وجود پزشکان متبحر در شهر کرمانشاه یادآور شد: بیمارستان رایان نیز به عنوان چهارمین مرکز سلامت در شهر کرمانشاه به زودی کلنگ زنی می گردد.

استان کرمانشاه با داشتن 330 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای پتانسیل زیادی برای جذب جهانگرد سلامت است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4110

به "4 مرکز گردشگری سلامت در کرمانشاه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مرکز گردشگری سلامت در کرمانشاه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید