آخرین تیر باشگاه النصر عربستان برای تعویق فینال آسیا

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه النصر عربستان از هیچ تلاشی برای به تعویق انداختن فینال لیگ قهرمانان آسیا دریغ نکرد. این باشگاه بعد از باخت به پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس ایران ابتدا به کمیته انضباطی و سپس به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت کرد که هر دو شکایت رد شد.

آخرین تیر باشگاه النصر عربستان برای تعویق فینال آسیا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در ادامه النصری ها شکایت به دادگاه عالی ورزش را در دستور کار قرار دادند تا در مرحله نخست، زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان را به تعویق اندازند و سپس به جای پرسپولیس خود را فینالیست آسیا نمایند.

از همان ابتدا معین بود که کوشش النصری ها برای پیگیری این پرونده ثمری ندارد و صرفاً اقداماتی است برای آرام کردن طرفداران عصبانی خود تا از تداوم بحران در این باشگاه جلوگیری نمایند.

هفته گذشته دادگاه عالی ورزش نامه ای برای باشگاه پرسپولیس ارسال و درخواست کرد در صورت امکان به این پرونده با قید فوریت رسیدگی گردد که پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرد. به این ترتیب و با اعلام چند باره AFC، فینال لیگ قهرمانان روز 29 آذر بین پرسپولیس و نماینده شرق برگزار می گردد.

النصری ها که دوباره همه چیز را از دست رفته دیده اند، ظاهراً از آخرین کوشش ها برای سنگ اندازی دست بر نداشته اند. صفحه توییتری روزنامه الشبابیه عربستان در خبری اختصاصی بیان کرد دادگاه عالی ورزش در حال آنالیز امکان ارسال نامه مجدد به AFC در 48 ساعت آینده است تا در خصوص احتمال به تعویق انداختن فینال آسیا مجدداً سئوال کند.

هرچند که از همین حالا معین است این ترفند عربستانی ها هم راه به جایی نخواهد بود و پرسپولیس برای برگزاری فینال که روز شنبه آینده خواهد بود، فردا تهران را به مقصد دوحه ترک می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5379

به "آخرین تیر باشگاه النصر عربستان برای تعویق فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تیر باشگاه النصر عربستان برای تعویق فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید