خبرنگاران پنجعلی: سپاهان مدعی و پرسپولیس به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صعود سه تیم ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این کار اعتماد به نفس فوتبال ایران را افزایش داد و اکنون چند تیم مدعی است؛ پرسپولیس در بین این تیم ها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی می باشد.

خبرنگاران پنجعلی: سپاهان مدعی و پرسپولیس به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به نتایج تیم های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان گفت: شرایط سختی بود و تیم های ما با کمترین امکانات با رقیبان قدرتمند جنگیدند و سربلند از آزمون بیرون آمدند.

وی ادامه داد: صعود سه تیم به مرحله حذفی نوید بخش روزهای خوبی است اما امکانات و شرایط ما به اندازه کوشش بازیکنانمان نیست. باید زیرساخت ها را تقویت کنیم. تیم های عربی میلیون ها دلار هزینه کردند اما ما با بازیکنان بومی توانستیم سرگروه شویم. این نشان می دهد فوتبال ایران پتانسیل لازم را دارد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: بازگشت تیم های فوتبال ایران از لیگ قهرمانان و قرنطینه آنها مشکلاتی ایجاد کرد که در فرایند تمرینات ممکن است خلل به وجود بیارد.

پنجعلی در ادامه با بیان اینکه از چند روز دیگر تنور لیگ برتر ایران داغ می گردد اضافه کرد: چند تیم مدعی جدی قهرمانی هستند و کسب نتایج خوب همراه با صعود از گروه توسط استقلال، پرسپولیس و تراکتور نشان از آن دارد که لیگ به عرصه جولان مدعیان تبدیل خواهد شد.

وی توضیح داد: اکنون سپاهان مدعی جدی و پرسپولیس نیز به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است. چند تیم در لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال موفقیت هستند اما عملی شدن این مهم به میزان آمادگی و تفکر مربیان آنان بستگی دارد.

کاپیتان اسبق فوتبال ملی ایران با اشاره به سختی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای ایران توضیح داد: ما در دور رفت این مسابقات نتایج خوبی کسب نکردیم و راه هموار خود را تبدیل به پیچ سخت کردیم و برای عبور از این پیچ باید کوشش زیادی داشته باشیم.

پنجعلی گفت: نخستین دلیل این مشکل کادر فنی و تفکر آن در گذشته بود. دلیل دوم مشکل بودن صعود ایران از گروه به خاطر شیوع ویروس کرونا و سلب میزبانی بود.

وی ادامه داد: در حالی که ایران باید از عراق و بحرین میزبانی می کرد متاسفانه این میزبانی به بهانه کرونا به کشور بحرین داده شد.

او در سرانجام با اشاره به احتمال موفقیت تیم ملی در خردادماه توضیح داد: متاسفانه شرایط سخت شده اما غیر ممکن نیست باید برای تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی دعا کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7041

به "خبرنگاران پنجعلی: سپاهان مدعی و پرسپولیس به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنجعلی: سپاهان مدعی و پرسپولیس به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید