عدد 13، جعل سند و خواننده خارج نشین

به گزارش آریا بلاگ، باید سالی 200 تا 300 میلیارد از استقلال پول دربیاید و هزینه ای برای ایجاد خیریه برای باشگاه تعریف می کنیم، نه اینکه بگوییم باشگاه بدهکار است. الان چشم یک طرفدار ما تخلیه شده و جوانان برای ازدواج یا تحصیل با مشکل روبرو هستند. ما حدود 27 نشست داشتیم و خیلی از مسائل را رفع می کنیم. وعده درآمد 300 میلیاردی و حل بحران تحصیل و ازدواج برای جوانان استقلالی فقط بخشی از وعده های عجیب وغریب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال؛ یعنی احمد سعادتمند است که هفته گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر بیش از 40 دقیقه با تهیه عکس های قدیمی ثابت کرد یک استقلالی دوآتیشه و ریشه دار است.

عدد 13، جعل سند و خواننده خارج نشین

اولویت، حل مشکل بازیکنان خارجی

مدیرعامل جدید استقلال که با برگزاری جلسات با بازیکنان قدیمی و بازیگران سینما و تلویزیون حسابی سروصدا نموده بود، بیان کرد اولویت او حل مشکل بازیکنان خارجی باشگاه است. او که درصدد بود تا مشکل همیشگی باشگاه در قبال بازیکنان خارجی تیمش را رفع کند، به سمت خواننده خارج نشینی رفت که البته سابقه چندان خوبی در این زمینه نداشت. سعادتمند که می خواست به شیوه خودش این بحران را حل نماید، به خیال خود پول خوبی از طرفدار دلسوز آن طرف آبی گرفته، به همین دلیل او حسابی سر ذوق آمد و از صبوری دیاباته و میلیچ به خاطر اینکه حاشیه ای برای باشگاه درست نکردند تشکر کرد. در ظاهر این طور برآورد شده بود که همه شرایط گل وبلبل است و استقلال وارد دوران تازه مدیریتی شده است.

بعد از انتشار خبر تسویه حساب با میلیچ و دیاباته، باشگاه استقلال تهران پیغام تشکر احمد سعادتمند را از طرفدار متمول روی خروجی خود قرار داد. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه، با صدور پیغامی از زحمات این طرفدار استقلال تشکر کرد و گفت: از چنین عزیزانی که قلبشان با استقلال است، صمیمانه متشکرم. باید اذعان کرد ایرانیان خارج از کشور با کمی اعتماد متقابل توان همکاری و مشارکت با مجموعه ما را به خوبی دارند و حتی می توانند نقش آفرینی نمایند. بار دیگر از این دوست خوبم متشکرم. این طرفدار پرداخت قرارداد های دیاباته و میلیچ را شروع نموده است و به زودی نیز کل قرارداد دیاباته را پرداخت خواهد نمود. امیدوارم که به زودی و در تهران میزبان او باشم.

بعد از این پیغام تشکر بود که بسیاری از طرفداران منتظر بودند تا ببینند این فرد متمول که بدون هیچ چشمداشتی حاضر شده بخش زیادی از طلب دو بازیکن خارجی تیمشان را پرداخت کند، کیست؟ با آنالیز بیشتر، فقط دو روز بعد از پیغام تشکر سعادتمند معین شد طرفدار دلسوز (!) همان کسی است که دو فصل پیش استقلالی ها توسط او گزیده شده بودند. صحبت از ایمان ابراهیمی، خواننده خارج نشین است که پیش تر شایعه شده بود حاضر است باشگاه استقلال را با قیمت 500 میلیارد تومان بخرد.

این بار هم ظاهرا قرار بود طرفداران استقلال و بازیکنان خارجی از یک سوءاستفاده دیگر شوکه شوند؛ پیغام تشکر مدیرعامل از فرد دلسوز، حالا 180 درجه معکوس شده بود، چراکه سند واریزی پول به حساب دیاباته و میلیچ کاملا جعلی است. ماجرا از این قرار است که بعد از انتشار خبر تسویه حساب با این دو بازیکن خارجی استقلال، آن ها به بانک مذکور مراجعه کردند و بعد متوجه شدند چنین رسیدی جعلی است؛ مبلغ 30 هزار دلار برای دیاباته و 15 هزار دلار برای میلیچ از سوی هیچ شخص یا نهادی به حساب آن ها واریز نشده است.

دیاباته که از چنین وضعی به شدت عصبانی شده، بیان کرد به شخصیت او با چنین کلاه برداری عظیمی توهین شده و میلیچ نیز بیان کرد تا به حال با چنین مسئله ای روبه رو نشده است، اما بعد از خاتمه کرونا به عشق طرفداران استقلال به ایران بازخواهد گشت تا در تمرینات شرکت کند. بااین حال دیاباته که بار ها ثابت نموده بود بازیکنی پولکی نیست، طبق گفته رسانه های داخلی، از روزی که معین شده چنین جعل عظیمی اتفاق افتاده، تلفن استقلالی ها را جواب نداده و در ظاهر امر این طور معین است که بازیکن گلزن آبی ها دیگر تمایلی به بازگشت ندارد و کاسه صبرش لبریز شده است.

گزیده شدن از یک سوراخ برای دومین بار

پیش تر، اما این اتفاق یکبار دیگر برای استقلال اتفاق افتاده بود و اگر مدیری در رأس کار بود که فقط کمی نسبت به مسائل و حواشی باشگاه آگاهی داشت، متوجه می شد که جعل واریز حقوق بازیکنان خارجی یکبار دیگر هم اتفاق افتاده بود و همین مسئله بود که سرور چباروف ازبک را از استقلال فراری داد. ماجرا از این قرار است که در دوران مدیریت امیرحسین فتحی، شفر می گوید که خواهان جذب دوباره چباروف است و امیرحسین فتحی نیز با این بازیکن باب مذاکره را باز می نماید. چباروف اعلام می نماید در صورتی به استقلال برمی گردد که طلب سال قبل با او به طور کامل تسویه گردد. در این میان باز هم پای خواننده خارج نشین به این ماجرا باز شد. ایمان ابراهیمی بیان کرد حاضر است مبلغ 130 هزار دلار طلب این بازیکن ازبک را پرداخت کند تا او بدون مشکل برای مذاکره به ایران بیاید. او باز هم رسید پرداخت 130 هزاردلاری را به باشگاه استقلال می دهد تا آن ها نیز به ازبکستان ارسال نمایند. چباروف، اما با دیدن این سند واریزی و چک کردن آن با بانک موردنظر متوجه می گردد فقط 13 دلار به حسابش واریز شده و به همین دلیل زیر میز مذاکره می زند و دیگر جواب استقلالی ها را نمی دهد؛ اتفاقی که حالا برای دیاباته و میلیچ نیز اتفاق افتاده است و این طور می توان گفت که باشگاه عظیمی مانند استقلال برای دومین بار از یک شخص ضربه غیرقابل جبرانی خورده است.

عابربانک های عاشق؛ بلای جان قرمز و آبی

این اتفاق، اما به شکل دیگری در پرسپولیس نیز بار ها اتفاق افتاده و حسین هدایتی که همواره خواهان حضور در هیئت مدیره این تیم بود، با موازی کاری چندین بار با مدیران وقت به مشکل خورد. هدایتی که خاتمه توانست مدتی شرکت استیل آذین ایرانیان را به عنوان اسپانسر سوم باشگاه پرسپولیس معرفی کند، در نهایت کارش به بازداشت و پاسخ گویی به مراجع قضائی کشید. حواشی حضور حسین هدایتی در پرسپولیس آن قدر زیاد بود که هربار مدیران این تیم از چنین رفتار هایی شاکی بودند که چرا یک نفر بدون اطلاع باشگاه باید به بازیکنان یا افراد دیگر پول بدهد.

از سوی دیگر ماجرای ایمان ابراهیمی که در صفحه شخصی خود بار ها از علاقه خود به استقلال گفته بود نیز بهتر از هدایتی نیست. طبل توخالی عشق و علاقه ایمان ابراهیمی حالا در دو سال اخیر تبدیل به یک رسوایی عظیم برای او و باشگاه استقلال شده است. او حتی در صفحه شخصی خود اعلام نموده بود که احتیاج نیست باشگاه استقلال برای تسویه حساب با بازیکنان خارجی خود نگران باشد!

تفاوت هدایتی با ایمان ابراهیمی، اما در یک بخش، حداقل زمین تا آسمان است؛ عابربانک پرسپولیسی ها بار ها از جیب برای تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس، استیل آذین و... هزینه کرد با این تفاوت که طمع قدرت، تنش با مدیران باشگاه و البته نامعین بودن صلاحیت پول ها، کار او را به زندان کشاند. ایمان ابراهیمی که به ظاهر دارای ثروت عظیمی است، حاضر شده فقط 13 دلار از جیب برای تیم محبوبش هزینه کند و البته با همین خبر ها توانست در اینستاگرام نیز فالوئر زیادی به پیجش اضافه کند.

علامت سؤال عظیم؛ گزینشی از سوی وزیر وجود ندارد؟

13 بهمن 1398 بود که خبر جلسه انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منتشر شد که مهدی شریفی نیک نفس به عنوان بازوی مالی به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمده، اما فقط چند روز بعد از این انتصاب بود که او به دلیل پرونده و فساد مالی ای که داشت، از کشور گریخت و این سؤال پیش آمد که آیا پیش از عضویت در هیئت مدیره، نظارتی از سوی وزارت ورزش اتفاق افتاده یا خیر.

حالا هم احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید استقلال است که از سوی وزارت ورزش با حکم مدیرعاملی روی جایگاه قدرت استقلال نشسته و چنین گاف عظیمی را داده. او به کسی اعتماد نموده که دو فصل پیش نیز سر باشگاه استقلال را با جعل سند کلاه گذاشته بود، اما باز هم سعادتمند با کسی مذاکره کرد که وجهه خوبی نداشته و حتی طرفداران نیز در فضای مجازی او را می شناختند. عدد 13، جعل سند و اعتماد سعادتمند به ایمان ابرا نقل محافل ورزشی شده و معین نیست با چنین اتفاقی، بازیکنان چطور می توانند به مدیرعاملی که گفته بود از بچگی عاشق این تیم بوده اعتماد نمایند؟

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3095

به "عدد 13، جعل سند و خواننده خارج نشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدد 13، جعل سند و خواننده خارج نشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید