شروع پیش فروش 6 محصول سایپا از امروز

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - گروه خودروسازی سایپا پیش فروش مشارکت در فراوری 6 محصول خود ویژه دی ماه 1400 را از امروز (پنجشنبه) به مدت پنج روز شروع کرد.

شروع پیش فروش 6 محصول سایپا از امروز

به گزارش شرکت خودروسازی سایپا، طرح تازه فروش محصولات این گروه خودروسازی از ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه، دوم دی ماه) شروع شده است که تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه (6 دی ماه) ادامه خواهد داشت.

در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا 6 محصول شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت 151 اس.ای با موتور ام.13 را عرضه نموده است.

متقاضیان خرید این محصولات می توانند به وسیله سایت https://saipa.iranecar.com در یکی از روش های پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در فراوری یا هر دو روش ثبت نام نمایند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبان روش پیش فروش یک ساله معین می شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت فراوری، شرکت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در فراوری 72 ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

تا سرانجام آبان ماه سال جاری گروه خودروسازی سایپا پیروز به فراوری 283 هزار و 593 دستگاه خودرو شد که رشد 6.2 درصدی در هم سنجی با پارسال داشته است. سایپا با این مقدار فراوری، در جایگاه دومین خودروساز بزرگ کشور ایستاد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9053

به "شروع پیش فروش 6 محصول سایپا از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 6 محصول سایپا از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید