آمازون از تبلت Kindle Scribe با نمایشگر e، ink رونمایی کرد

به گزارش آریا بلاگ، آمازون به تازگی و در جریان رویداد سخت افزاری اخیر خود از تبلت جدیدی تحت عنوان Kindle Scribe با بهره مندی از نمایشگر e-ink رونمایی کرد.

آمازون از تبلت Kindle Scribe با نمایشگر e، ink رونمایی کرد

آمازون روز گذشته رویدادی را با تمرکز بر سخت افزار برگزار و در آن از محصولات متنوعی رونمایی کرد. یکی از این محصولات که در ابتدای رویداد هم شاهد رونمایی از آن بودیم، تبلت Kindle Scribe بود؛ محصولی با بهره مندی از نمایشگر e-ink و قابلیت های متنوع که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت.

Kindle Scribe را در واقع می توان هم یک کتاب خوان الکترونیکی در نظر گرفت و هم محصولی مثل تبلت جهت نوشتن و طراحی. در واقع می توان آن را ترکیبی از قابلیت های خوب تبلت های سری Kindle و کتاب خوان های الکترونیکی این شرکت آمریکایی دانست؛ آمازون در نظر داشت محصولی را فراوری کند که در عین بهره مندی از قابلیت های مجذوب کننده، تعامل با آن هم مثل کار با کاغذ ساده باشد. Kindle Scribe هم تازهترین محصولی به شمار میرود که آمازون برای تحقق این هدف خود طراحی و روانه بازار نموده است.

این تبلت نمایشگری 10.2 اینچی از نوع e-ink دارد که از قلم هم پشتیبانی می نماید. خریداران این محصول دیگر نیازی به پرداخت هزینه ای مجزا برای خرید قلم ندارند چرا که درون جعبه می توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته دو نوع قلم وجود دارد؛ Basic Pen و Premium Pen که بین آن ها حدودا 30 دلار تفاوت قیمت وجود دارد. قلم پریمیوم از کلید میان بر قابل شخصی سازی و یک سنسور پاک کن در قسمت بالایی بهره می برد.

علاوه بر این ها، تبلت یادشده از قابلیت های زیادی برای سهولت فرایند یادداشت برداری بهره می برد. برای مثال کاربران قادر خواهند بود روی یک متن کلیک نموده و درست مثل هایلایت کردن یک نوشته، در کنار آن هر یادداشتی را که می خواهند بنویسند.

ظرفیت باتری بکار رفته در Kindle Scribe به وسیله آمازون اعلام نشده اما این شرکت مقدار شارژدهی محصول تازه خود را با هفته میزان گیری نموده و نه ساعت. طبق ادعای این شرکت، این محصول می تواند با یکبار شارژ تا 12 هفته کاربران را همراهی کند. البته این در شرایطی است که شما هر روز فقط 30 دقیقه با آن متن بخوانید. نکته جالب اینجاست که اگر به جای 30 دقیقه خواندن، 30 دقیقه با تبلت بنویسید، باید در عرض 3 هفته بار دیگر آن را شارژ کنید.

تبلت Kindle Scribe آمازون از امروز برای پیش خرید در دسترس واقع شده است اما در روز نامشخصی در امسال قرار است با قیمت 340 دلار آمریکا و 430 دلار کانادا به بازار عرضه گردد. شما می توانید تصاویر این تبلت را هم در زیر مشاهده کنید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 10883

به "آمازون از تبلت Kindle Scribe با نمایشگر e، ink رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون از تبلت Kindle Scribe با نمایشگر e، ink رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید