ائتلاف سعودی در آزادسازی کشتی های نفتی یمن تعلل می نماید

به گزارش آریا بلاگ، نائب رئیس سازمان بنادر دریای سرخ بیان کرد که تعلل ائتلاف سعودی در آزادسازی کشتی های نفتی ما همچنان ادامه دارد.

ائتلاف سعودی در آزادسازی کشتی های نفتی یمن تعلل می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یحیی شرف الدین نائب رئیس سازمان بنادر دریای سرخ روز گذشته (سه شنبه) تاکید نمود که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی همچنان در آزادسازی کشتی های نفتی توقیف شده، تعلل می نماید.

طبق گزارش پایگاه خبری المسیره نائب رئیس سازمان بنادر دریای سرخ توضیح داد: همچنان ما کشتی های توقیف شده ای نزد دشمنان خود داریم و همچنان ائتلاف در آزادسازی آن ها تا این لحظه تعلل می نماید.

وی درخصوص کشتی بنزین توقیف شده به وسیله ائتلاف سعودی به نام قیصر شرح داد: برای ما تخلیه این کشتی در بندر راس عیسی ممکن است، ولی دشمنان از این امر ممانعت می نمایند.

چند ماه گذشته عصام المتوکل سخنگوی شرکت نفت یمن بیان کرد که نیروی دریایی ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه توقف کشتی های سوخت یمنی، مانع ورود یک کشتی حامل بنزین با نام قیصر به بندر الحدیده شده است.

در حالی هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن، شروع آتش بس و توقف عملیات های نظامی در یمن را بیان کرد که ائتلاف سعودی با تداوم حملات و توقیف کشتی های سوخت صنعا از التزام به مفاد توافق سر باز می زند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9764

به "ائتلاف سعودی در آزادسازی کشتی های نفتی یمن تعلل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی در آزادسازی کشتی های نفتی یمن تعلل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید