ابهامات قرارداد با کولاکوویچ و آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون جهانی والیبال، رقابت های لیگ ملت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به پس از بازی های المپیک 2020 موکول شد. با توجه به تعویق رقابت های لیگ ملت ها، سؤالاتی مبنی بر ادامه همکاری کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران مطرح می گردد، چرا که قرارداد سرمربی صربستانی تیم ملی تا انتها المپیک 2020 خواهد بود.

ابهامات قرارداد با کولاکوویچ و آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران

علی فتاحی در مصاحبه با خبرنگار مهر درباره برنامه فدراسیون والیبال برای ادامه همکاری با ایگور کولاکوویچ گفت: در حال حاضر درباره قرارداد کولاکوویچ تصمیم گیری ننموده ایم. با توجه به شرایط ناپایدار حاکم بر کشور، منتظر اتفاقات حوزه سلامت هستیم. فدراسیون والیبال تابع ارگان های پزشکی، وزارت بهداشت و وزارت ورزش است. قرارداد کولاکوویچ نیز تا انتها المپیک است. روال برنامه این بود که ابتدا رقابت های لیگ ملت ها و سپس المپیک برگزار گردد اما با تغییرات اعمال شده، باید بازنگری جدی در این زمینه انجام دهیم.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: با توجه به اتمام قرارداد کولاکوویچ، وی می تواند درباره قرارداد با سایر تیم ها و همچنین پیشنهاد با ایران بحث کند. فدراسیون نیز می تواند گزینه های دیگر را مورد آنالیز قرار دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیمی برای رایزنی با سایر گزینه ها دارید یا خیر؟ گفت: تا المپیک 2020 توکیو حدود 5 ماه زمان باقی مانده است و در حال حاضر با توجه به شرایط کشور، اولویت نخست آماده سازی تیم ملی برای المپیک توکیو می باشد. پس از حضور ایران در المپیک 2020 توکیو، مهم ترین برنامه ما کسب نتیجه خوب در المپیک است. درباره پس از المپیک هنوز به نتیجه و جمع بندی نرسیده ایم.

فتاحی اظهار کرد: تغییر زمان لیگ ملت ها با توجه به تغییراتی که اتفاق افتاده است، سلامت تمام مردم دنیا را تحت تأثیر قرار داده و والیبال نیز از این تغییرات بی نصیب نبوده است. هم برنامه های تیم ملی و هم رقابت های لیگ تحت تأثیر قرار گرفته اند. باید منتظر بمانیم که در آینده نه چندان دور چه تصمیم گیری هایی در این زمینه انجام خواهد شد.

دبیر فدراسیون والیبال درباره آخرین شرایط لژیونرها نیز گفت: امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی با بازیکنان در ارتباط مستمر و مداوم است. او روزانه با بچه ها ارتباط برقرار می نماید. برای ما بسیار حائز اهمیت است که لژیونرها با توجه به شرایط پیش آمده، آمادگی مطلوب خود را حفظ نمایند. خوش خبر به عنوان مسئول در این زمینه پیگیر شرایط سلامت و آمادگی جسمانی لژیونرها است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد راهنمایی تیم ملی نوجوانان به شما صحت دارد یا خیر؟ اضافه کرد: من! این خبر را چه کسی مطرح نموده است؟ در این زمینه هیچ صحبتی ندارم. به هر حال من کار فنی انجام داده ام و کار فنی جزو علایقم است. در این زمینه علاقه ای به صحبت ندارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2572

به "ابهامات قرارداد با کولاکوویچ و آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهامات قرارداد با کولاکوویچ و آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید