آنالیز برنامه کمیته های فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا

به گزارش آریا بلاگ، برنامه کمیته های مختلف فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا، در نشستی با حضور رئیس فدراسیون آنالیز شد.

آنالیز برنامه کمیته های فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، از 30 بهمن ماه 1398 که نخستین موارد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در ایران اعلام و تدابیر و توصیه های خاصی از سوی ستاد ویژه مبارزه با این بیماری در کشور به اجرا گذاشته شد، فدراسیون والیبال بدون دفع وقت و با تأکید بر حفظ سلامتی ورزشکاران و دست اندرکاران لیگ های والیبال ایران، نشست هایی را در پنجم اسفند ماه با سرمربیان و یازدهم اسفند ماه با حضور مدیران عامل و نمایندگان باشگاه های لیگ فزونی، به منظور تصمیم گیری درباره نحوه ادامه مسابقات برگزار کرد و در نهایت با اجماع نظر، تصمیم به بسته شدن پرونده کلیه مسابقات والیبال در سال 98 گرفته شد.

از سوی دیگر شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا، تمامی رویدادهای مهم ورزشی دنیا را تحت تأثیر قرار داد و تصمیم گیری درباره زمان برگزاری آنها را به دوره پس از کرونا موکول کرد و تعدادی از مسابقات قاره ای، دنیای و انتخابی المپیک، به پیروی از تغییر زمان بازی های المپیک توکیو به سال آینده موکول شد.

بر این اساس، تدوین تقویم کاری و برنامه های ویژه کمیته های مختلف فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا، بعد از تعطیلات نوروز در دستور کار نهاده شد و امروز (یکشنبه) در نشستی با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، مسئولین ارشد و رؤسای کمیته های مختلف، این برنامه ها آنالیز و تصویب شد.

در این جلسه ضمن استماع گزارش از سوی کمیته های مختلف و ارائه طریق از سوی مسئولان، برگزاری دوره های آموزشی مختلف به صورت آنلاین با همکاری کمیته انفورماتیک به تصویب رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3038

به "آنالیز برنامه کمیته های فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز برنامه کمیته های فدراسیون والیبال برای دوره گذر از بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید