احترام برومند: سال جاری سخت ترین نوروز را داشتیم

به گزارش آریا بلاگ، خبرآنلاین/ احترام برومند می گوید، با انتها یافتن کرونا به دوستان و اطرافیانی که می خواستند به دید و بازدید بیایند زنگ می زند که بیایند تا دور هم باشند و روزهای بد را فراموش نمایند.

احترام برومند: سال جاری سخت ترین نوروز را داشتیم

به گزارش خبرآنلاین ، احترام برومند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه فرش بنفشه گفت: بعد از نمایشی که اول اسفندماه دیدم همه چیز تعطیل شد و من دیگر بیرون نرفتم. در این ایام قرنطینه حوصله ام سر نرفته اما نگران کسب و کار دوستانم.

وی اضافه کرد: برخی کارها مثل رادیو و تلویزیون و کادر درمان تعطیلی ندارند اما خیلی کارها تعطیل شده است و من نگران آنها هستم.

همسر زنده یاد داوود رشیدی تأکید کرد: ما در این ایام به یک برنامه ریزی دقیق و جدی احتیاج داریم و مردم هم باید تبعیت نمایند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

برومند در پاسخ به اینکه سخت ترین نوروزی که سپری نموده کدام بوده است، گفت: من متولد سال 1326 هستم و 73 سال دارم. بنابراین نوروزهای بسیاری را گذراندم و فکر می کنم سال جاری سخت ترین نوروز را داشتیم. چون نگرانیم و نمی دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه زمانی از این بحران بیرون خواهیم آمد.

مجری پیشکسوت برنامه های کودک یادآور شد: دوران جنگ هم نوروزهای سختی داشتیم به خصوص برای کسانی که در جبهه می جنگیدند و پرستاران و پزشکانی که آنجا کار می کردند اما در عین حال شاهد یک هماهنگی بودیم و همه پشت هم بودند. مثل حالا نبود که خیلی ها دلسوزند و خواهش می نمایند در خانه بمانید اما می شنویم سه میلیون مسافر جابجا شده است و این موضوع آدم را نگران می نماید.

برومند تأکید کرد: از این عدم مسئولیت پذیری افرادی که سفر می فرایند یا بدون ضرورت در خیابان ها هستند تعجب می کنم و آنها کار همه مسئولان، پزشکان و کسانی را که در خانه نشسته اند خنثی می نمایند.

وی در پاسخ به اینکه اگر کرونا به خاتمه برسد اولین کاری که می کنید چیست، گفت: من آدم خیال پردازی نیستم و به واقعیات فکر می کنم. اما اگر یک مرتبه کرونا تمام گردد، به دوستانی که تلفن کردند و علاقمند بودند به دید و بازدید بیایند به آنها زنگ می زنم و می گویم تشریف بیاورید دور هم بگوییم و بخندیم و روزهای بد را فراموش کنیم.

همسر زنده یاد رشیدی در خاتمه تأکید کرد: آدم همواره در ایام بحران قدر روزهای عادی را می داند. در خانه ماندن کار ساده ای نیست و کسانی که کودک و نوجوان دارند پُر کردن اوقات فراغت آنها بسیار سخت است و باید این دوران را مدیریت کنیم تا به راحتی بگذرد. ساعات خوبی است تا کتاب بخوانیم، موسیقی گوش بدهیم و کارهای عقب افتاده را انجام بدهیم. با این حال من نگران کسانی ام که به شغلشان صدمه خورده و آرزو می کنم با مدیریت درست این مسائل رفع گردد و کار و کاسبی ها در همه جهان رونق بگیرد.

فرش بنفشه به تهیه نمایندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز از رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2994

به "احترام برومند: سال جاری سخت ترین نوروز را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احترام برومند: سال جاری سخت ترین نوروز را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید