احسان حدادی راهی بلاروس شد

به گزارش آریا بلاگ، قهرمان پرتاب دیسک آسیا با هدف آغاز مرحله جدید تمریناتش زیر نظر مربی و ماساژور خود راهی کمپ بلاروس شد.

احسان حدادی راهی بلاروس شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی پس از انتها مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ در بروکسل بلژیک و کسب عنوان ششمی در پرتاب دیسک این رقابت ها، جهت حضور در مسابقات قهرمانی دنیا و برای شروع اردوی آماده سازی خود در بلاروس راهی شهر مینسک شد.

حدادی این مرحله از اردو را زیر نظر مک ویل کینز، مربی و ایگور مزگوف، فیزیوتراپ و ماساژورش در کمپ تمرینی مینسک از سر گرفت تا برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا در کشور قطر آماده گردد.

حدادی در ماه های اخیر با حمایت فدراسیون دوومیدانی و عقد قرارداد با مربی و ماساژور خود ابتدا به مدت یک هفته از تاریخ 24 اردیبهشت ماه در جزیره کیش اردو زد و پس از انتها این اردو 11 خردادماه راهی کالیفرنیا شد تا به مدت 21 روز به انجام تمریناتش بپردازد. او پس از حضور در چند مسابقه محلی و ثبت نتایج مطلوبی به ایران بازگشت و پس از هماهنگی مجدد فدراسیون با مربی اش، 30 تیرماه به مدت 21 روز به دالیان چین سفر کرد و تمرینات خود را زیرنظر مک ویل کینز و ایگور مزگوف انجام داد.

حدادی پس از انتها این مرحله از اردو مجدد به تهران آمد و با توجه به حضورش در مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ، یک مرحله اردو نیز به مدت 22 روز از 22 مردادماه در هلسینکی فنلاند سپری کرد. او در جریان انجام تمریناتش در این اردو در تورنمنت فنلاند نیز به عنوان رجحان در پرتاب دیسک رسید سپس راهی بروکسل بلژیک شد تا در فینال این مسابقات حضور یابد.

این مرحله اردویی حدادی تا شروع مسابقات قهرمانی دنیا ادامه خواهد داشت و او در این مدت همراه مربی و ماساژورش در کمپ مینسک حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 614

به "احسان حدادی راهی بلاروس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حدادی راهی بلاروس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید