اخوان المسلمین مصر بازداشت محمود عزت را محکوم کرد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از عربی 21، دفتر کل اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای بیان کرد: نظام مصر مسئولیت کامل زندگی و جان محمود عزت، قائم مقام رهبر اخوان المسلمین را برعهده دارد. باید بازپرسی از وی با اطلاع دادستانی کل صورت گیرد.

اخوان المسلمین مصر بازداشت محمود عزت را محکوم کرد

در این بیانیه آمده است: هرگونه اقدامی بدون اطلاع دادستانی و در معرض آزار و شکنجه قرار دریافت در سایه بیماری های مزمنی که محمود عزت دارد به منزله کوشش برای قتل عمدی خارج از چارچوب قانون است. هدف از بازداشت محمود عزت ضربه جدید به روحیه اعضای گروه است. ما تمام کوششمان را برای مقابله با این کودتای نظامی تا زمان آزادی مصر به کار می گیریم.

محمود عزت قائم مقام رهبر اخوان المسلمین مصر امروز در این کشور بازداشت شد. نیروهای امنیتی مصر پس از دریافت اطلاعاتی در مورد محل اقامت قائم مقام رهبر اخوان المسلمین، در یک آپارتمان مسکونی در منطقه التجمع الخامس در قاهره جدید او را بازداشت کردند.

محمود عزت 20 آگوست 2013 پس از بازداشت محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین به دنبال کشتار معترضان در دو میدان رابعه العدویه و النهضه در قاهره، به عنوان قائم مقام، رهبری گروه اخوان المسلمین را به دست گرفت اما از آن موقع تا به امروز مکان حضور و اقامت عزت نامعلوم بود.

پیش از این، دادگاه مصر محمود عزت را به صورت غیابی، به حبس ابد محکوم نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4311

به "اخوان المسلمین مصر بازداشت محمود عزت را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخوان المسلمین مصر بازداشت محمود عزت را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید