ادامه بررسی رشته های المپیکی در کمیته ملی المپیک

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نشست مشترک نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون های المپیکی و به منظور بررسی شرایط آنها برای حضور در بازی های 2020 توکیو چند هفته ای است که در کمیته ملی المپیک در حال پیگیری است.

ادامه بررسی رشته های المپیکی در کمیته ملی المپیک

در این نشست ها که در قالب کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی و با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و علی رغبتی عضو ستاد عالی برگزار می شود، شرایط رشته های صاحب سهمیه یا رشته هایی که شانس کسب سهمیه برای بازی های 2020 را دارند مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نشست آینده کمیته کارشناسی ستاد عالی به سه فدراسیون اختصاص دارد. در این نشست که فردا در محل کمیته ملی المپیک برگزار می شود شرایط رشته های وزنه برداری، قایقرانی و تیراندازی با حضور مسئولان مربوطه آنها بررسی خواهد شد.

هفته گذشته نشست کمیته کارشناسی ستاد عالی به دو فدراسیون بوکس و تیروکمان اختصاص داشت.

سی و دومین دوره بازی های المپیک مردادماه سال آینده در توکیو برگزار می شود. ورزش ایران تا به امروز برای حضور در این بازی های در 12 رشته دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تیروکمان، تکواندو، شمشیربازی، بسکتبال، والیبال، کاراته و بوکس صاحب 52 سهمیه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5801

به "ادامه بررسی رشته های المپیکی در کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بررسی رشته های المپیکی در کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید