اشتباهات مردان در زمینه پوشش

به گزارش آریا بلاگ، لباس مردانه هم مثل هر لباس دیگری قوانین مخصوص به خودش را دارد. پنج نکته ای که رایج ترین اشتباهات مردان در زمینه پوشش هستند.

اشتباهات مردان در زمینه پوشش

لباس مردانه هم مثل هر لباس دیگری قوانین مخصوص به خودش را دارد؛ قوانینی که خیلی از آقایان از آن بی خبر هستند و به همین دلیل پشت سر هم فاجعه می آفرینند. اگر قصد دارید استایل شیکی داشته باشد، خوب است از نکات این مقاله خبرنگاران استفاده کنید. پنج نکته ای که در ادامه می خوانید رایج ترین اشتباهات مردان در زمینه پوشش هستند.

اشتباهات مردان در زمینه پوشش

لباس مردانه رسمی و فاجعه جوراب سفید

یکی از فاحش ترین اشتباهات مردان در زمینه پوشش ؛ فاجعه جوراب سفید به همراه استایل رسمی و نیمه رسمی است. جوراب سفید از قدیم به عنوان جوراب ورزشکاران در نظر گرفته شده و امروز هم به عنوان بخشی از ست ورزشی به آن نگاه می شود.

پوشیدن کت و شلوار رسمی به همراه جوراب های معروف به جوراب های شاد یا Happy Socks که رنگ های شاد و طرح های بامزه دارد، به مراتب بهتر از پوشیدن جوراب سفید با کت و شلوار است.

این شلوار پیرتان میکند

ازاشتباهات مردان در زمینه پوشش ، توجه نکردن به قد شلوار است. شلوارهای گشاد، بلند و پر چین سال هاست از دور خارج شده اند و مردانی که هنوز به این مدل ها علاقه دارند، قدیمی به نظر می رسند. قد ایده آل شلوار باید تقریبا مماس با خط بالای کفش باشد و اگر قرار است زیبایی جوراب ها دیده شود، می توانید چند سانتی از قد آن را کم کنید.

بدترین مدل کفش مردانه

لباس مردانه رسمی در کنار یک جفت کفش که قسمت جلویش مربع شکل است؛ یکی از ترکیب های خطرناک تاریخ مد و لباس محسوب می شود! این کفش ها تقریبا به شش دهه پیش تعلق دارند و معلوم نیست چطور هنوز که هنوز است جایشان را در قفسه کفش فروشی ها باز می کنند.

بهترین اندازه آستین لباس مردانه

بلند بودن آستین کت از اشتباهات مردان در زمینه پوشش ؛ آن ها نمی دانند که قد آستین کت باید تا بالای استخوان مچ دستشان باشد و حدود دو سانتی متر از آستین پیراهنشان را هم نشان دهد. برای همین شبیه پسربچه هایی می شوند که لباس پدرشان را پوشیده اند و داخل آن گم شده اند.

همه دکمه ها بسته شوند؟

در مورد دکمه های لباس مردانه دو قانون وجود دارد؛ اول اینکه آقایان نباید دکمه های پیراهنشان را تا جایی ببندند که به خودشان یا بیننده احساس خفگی دست دهد و دوم اینکه دکمه ها نباید آنقدر باز باشد که سینه مردان مشخص شود؛ به طور دقیق تر یک دکمه را از بالا باز بگذارد؛ اما بیش از دو دکمه را نه.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی هودی مردانه و چند سبک پوشیدن آن را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4941

به "اشتباهات مردان در زمینه پوشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات مردان در زمینه پوشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید