اصفهان، نشست خبری منصوریان و دایی برگزار نمی شود

به گزارش آریا بلاگ، نشست خبری سرمربیان ذوب آهن و سایپا پیش از دیدار معوقه 2 تیم از هفته هجدهم لیگ برتر برگزار نمی شود.

اصفهان، نشست خبری منصوریان و دایی برگزار نمی شود

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در هفته هجدهم لیگ برتر به میدان نرفت و قرار است فردا سه شنبه دیدار معوقه خود برابر سایپا را برگزار کند.

شاگردان علیرضا منصوریان و علی دایی از ساعت 17 فردا سه شنبه دهم اردیبهشت ماه و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار تأثیری در معادلات بالا و پایین جدول ندارد اما از این جهت که این 2 تیم میان جدولی به دنبال قرار دریافت در جایگاه بهتری در سرانجام این فصل هستند و با اختلاف یک امتیاز در رده های هفتم و هشتم جدول رده بندی ایستاده اند برای آنها اهمیت دارد.

نشست خبری سرمربیان 2 تیم پیش از این دیدار به رسم معمول مسابقات لیگ برتر باید امروز برگزار می شد اما این کنفرانس برگزار نمی گردد. گویا علی دایی به دلیل ساعت ورود تیم سایپا به اصفهان به نشست نمی رسد.

آخرین پیروزی ذوب آهن برابر سایپا به دیدار رفت لیگ پانزدهم برمی گردد و در 6 دیدار بعدی 5 مساوی و یک شکست ماحصل تلاش ذوبی ها برابر سایپا بوده است.

دیدار رفت 2 تیم در فصل جاری با تساوی بدون گل به سرانجام رسید و باید دید ذوب آهن که این روزها اوج گرفته است با هدایت علیرضا منصوریان چه نتیجه ای برابر شاگردان علی دایی کسب می کند.

ح

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 113

به "اصفهان، نشست خبری منصوریان و دایی برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، نشست خبری منصوریان و دایی برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید