اعلام ترکیب تیم ملی شطرنج برای حضور در المپیاد جهانی آنلاین

به گزارش آریا بلاگ، ترکیب تیم ملی شطرنج ایران برای شرکت در رقابت های المپیاد جهانی آنلاین تعیین شد.

اعلام ترکیب تیم ملی شطرنج برای حضور در المپیاد جهانی آنلاین

علیرضا شفیعی مدیر تیم های ملی شطرنج در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه های پیش روی شطرنج ایران گفت: طی هفته های آینده و در واقع از اول مرداد تا 9 شهریور ماه رقابت های المپیاد جهانی شطرنج به صورت آنلاین و در بخش سریع برگزار می گردد. به همین منظور تیم ملی ایران متشکل از شش شطرنج باز، یعنی سه آقا و سه خانم که در هر بخش یک نفر باید زیر 20 سال باشد، در این رویداد که هر دو سال یک بار برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

وی اضافه کرد: احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در بخش آقایان و سارا سادات خادم الشریعه و مبینا علی نسب در بخش بانوان برای حضور در تیم ملی انتخاب شده اند. ظهر امروز نیز یک مسابقه میان آناهیتا زاهدی فر و انوشا مهدیان برگزار می گردد و فرد برنده به عنوان نفر ششم معرفی خواهد شد.

مدیر تیم های ملی شطرنج ادامه داد: گروه بندی اولیه این مسابقات به صورت تایم زون انجام می گردد، یعنی با توجه به برگزاری آنلاین این المپیاد، در مرحله مقدماتی کشورها با آنهایی مسابقه می دهند که زمان نزدیک به همدیگر را داشته باشند. در نهایت نیز پس از برگزاری مراحل مقدماتی، 16 تیم برتر در بخش خاتمهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شفیعی گفت: همچنین درصدد آن هستیم که اگر شرایط مهیا گردد، یک مسابقه آنلاین داخلی پیش از برگزاری المپیاد جهانی میان 12 نفر از اساتید برتر کشور داشته باشیم که البته این رویداد هنوز قطعی نشده است.

وی در خاتمه توضیح داد: امکان برگزاری اردو به صورت حضوری وجود ندارد، ولی این مسئله به صورت آنلاین انجام می گردد. در بخش آقایان هنوز سرمربی انتخاب نشده است و بازیکنان با رقابت با یکدیگر، به آمادگی می رسند، اما در بخش بانوان استاد عظیم امیررضا پوررمضانعلی به عنوان سرمربی حضور دارد و پیگیری های فنی را انجام می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3846

به "اعلام ترکیب تیم ملی شطرنج برای حضور در المپیاد جهانی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب تیم ملی شطرنج برای حضور در المپیاد جهانی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید