بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، مدال برنز میراحمدی و موسوی قطعی شد

به گزارش آریا بلاگ، روز سوم رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با صعود دو بوکسور ایران به مرحله نیمه نهایی به خاتمه رسید.

بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، مدال برنز میراحمدی و موسوی قطعی شد

به گزارش خبرگزارید خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، روز سوم رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، امروز(آدینه - 13 اسفندماه) در امان اردن برگزار گردید و دو نماینده بوکس ایران با رجحان مقابل رقبای به جمع 4 بوکسور برتر مسابقات راه یافتند.

در رقابت های امروز، 5 نماینده بوکس نوجوانان کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند و سیدعلی اکبر میراحمدی و علیرضا موسوی با رجحان مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و مدال برنزشان را قطعی کردند.

سیدعلی اکبر میراحمدی بوکسور وزن 63 کیلوگرم کشورمان پیروز به شکست دالانتای تنگیز بوکسور قدرتمند مغولستان شد و به مرحله مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف اوسمونوف بوکسور تاجیکستانی خواهد رفت که در دور اول پیروز به شکست بوکسور ازبکستان شد.

در وزن 66 کیلوگرم علیرضا موسوی به مصاف فوتانت آیامرام از تایلند رفت و با رجحان مقابل حریف قدرتمند خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف مالک جدلاح از اردن خواهد رفت.

بعلاوه در سایر رقابت های امروز، امیر محمد خزائی در وزن 70 کیلوگرم مقابل بوکسوری از هند بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت. سام استکی در وزن 80 کیلوگرم در ملاقات با راخمونجون قدیروف بوکسور قدرتمند ازبکستان با وجود عملکرد بسیار خوب، بازنده شد و امیر اسماعیلی نیز در وزن 80+ کیلوگرم با وحود رقابت نزدیک با ازودبکالیف از ازبکستان در نهایت بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در روزهای گذشته نیز مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم پیروز به شکست نماینده فیلیپین شد و نیما بیگی نیز در وزن 54 کیلوگرم از سد بوکسور قرقیزستان گذشت.

ملی پوشان بوکس کشورمان با 7 بوکسور در بخش نوجوانان و 6 نماینده در بخش جوانان در این مسابقات حضور دارند.

بعلاوه روز چهارم رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، فردا(شنبه - 14 اسفندماه) در امان اردن برگزار خواهد شد و بوکس ایران در این روز تنها یک نماینده در بخش جوانان خواهد داشت.

در رقابت های فردا، ابوالفضل دانا بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان در نخستین ملاقات خود به مصاف راکی چائوداری از هند خواهد رفت. او در صورت رجحان به مصاف برنده ملاقات بوکسورهای ازبکستان و قرقیزستان خواهد رفت.

راهنمایی تیم نوجوانان و جوانان بوکس ایران برعهده رضا مهدی پور به عوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی پور به عنوان مربی است سرپرستی تیم کشورمان نیز برعهده مهدی شفیعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9482

به "بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، مدال برنز میراحمدی و موسوی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، مدال برنز میراحمدی و موسوی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید