ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران/گیلان نماینده فومن و شفت در مجلس، با بیان اینکه صنایع دستی در فرهنگ ما گیلانیان صندلی ویژه داشته و دارد، گفت: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان ضمن، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی کوشش خواهیم کرد.

ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن

خلیل بهروزی فر در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی منطقه غرب گیلان که در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فومن برگزار گردید، با قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی استا گیلان برای برپایی این نمایشگاه، گفت: بسیار مفتخرم که امروز در میان شما عزیزان هنرمند و زحمتکش هستم.

وی اضافه نمود: صنایع دستی در فرهنگ ما گیلانیان صندلی ویژه داشته و دارد که متاسفانه امروز به واسطه علل مختلف کمتر مورد توجه قرار می گیرد؛ در حالی که این هنر علاوه بر عایدیزایی می تواند حاوی پیغام فرهنگ و اصالت ما گیلانیان برای گردشگران منطقه باشد.

نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، بعلاوه با اشاره به اهمیت موضوع مشاغل خانگی، توضیح داد: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان ضمن، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی کوشش خواهیم کرد تا ضمن دلگرمی به زحمتکشان این عرصه موجبات عایدی پایدار برای فعالان این قشر هم فراهم گردد.

به گزارش خبرنگاران، بهروزی فر هدایایی را به رسم یادبود به مهندس احراری، مدیرعامل سامانه ملی پیشه و مهندس نعیم آبادی، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی اهدا کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7499

به "ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید