اینچه درگاهی: فدراسیون جهانی ژیمناستیک را برای پوشش اسلامی دختران ایرانی قانع کردیم

به گزارش آریا بلاگ، رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: زمانی که نایب رئیس فدراسیون جهانی به ایران آمد، او را قانع کردیم تا دختران ایران بتوانند در مسابقات بین المللی شرکت نمایند.

اینچه درگاهی: فدراسیون جهانی ژیمناستیک را برای پوشش اسلامی دختران ایرانی قانع کردیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی در خصوص مسابقات ژیمناستیک برای همه که در رامسر برگزار گردید، گفت: مسابقات ژیمناستیک برای زندگی که زیرمجموعه شاخه ژیمناستیک برای همه است، سال جاری با حضور 1300 ورزشکار و مربی و داور در رامسر برگزار گردید. این مسابقات قسمتی از برنامه های تعریف شده فدراسیون است که همگام با برنامه های فدراسیون جهانی انجام می گردد.

وی ادامه داد: فدراسیون ژیمناستیک ایران جزو قطب های آسیا در شاخه ژیمناستیک برای همه است. در جلسه هم اندیشی فدراسیون جهانی این موضوع عنوان شد که با تشویق حاضران در جلسه همراه شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص موافقت فدراسیون جهانی با حضور بانوان محجبه ایران در رقابت های بین المللی آکروباتیک ژیمناستیک توضیح داد: از مدت ها قبل رایزنی های خود را در این زمینه شروع کردیم تا بانوان ایران بتوانند با پوشش اسلامی در مسابقات بین المللی شرکت نمایند که خوشبختانه در نهایت این اتفاق رخ داد.

اینچه درگاهی گفت: زمانی که خانم نلی کیم که از مدال آوران المپیک محسوب می گردد و در حال حاضر نایب رئیس فدراسیون جهانی است، به ایران آمد، رایزنی های زیادی با او انجام دادیم و در نهایت وی قانع شد تا دختران ایران بتوانند در مسابقات بین المللی شرکت نمایند و از این موضوع استقبال کرد. ما در حال کوشش هستیم تا در شاخه های دیگر هم مجوز فدراسیون جهانی را برای حضور بانوان ایران در مسابقات بین المللی کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1775

به "اینچه درگاهی: فدراسیون جهانی ژیمناستیک را برای پوشش اسلامی دختران ایرانی قانع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: فدراسیون جهانی ژیمناستیک را برای پوشش اسلامی دختران ایرانی قانع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید