سروی: عملکرد کمرانی قابل دفاع است؛ در کمیته فنی تنها یک رأی داشتم، دختران ما باید وارد چرخه گرندپری شوند

به گزارش آریا بلاگ، نایب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد مهرو کمرانی در رویدادهایی که حضور داشته قابل دفاع است و کمیته فنی با تجمیع نظرات رأی به ابقای او داد.

سروی: عملکرد کمرانی قابل دفاع است؛ در کمیته فنی تنها یک رأی داشتم، دختران ما باید وارد چرخه گرندپری شوند

زهرا سروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص ابقای مهرو کمرانی در سمت سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بعد از برگزاری چند جلسه در نهایت تجمیع نظرات اعضای کمیته فنی فدراسیون تکواندو منتهی به ادامه فعالیت تیم ملی با مهرو کمرانی تا انتها سال 1400 شد. عملکرد کمرانی در رویدادهایی که به اسم سرمربی تیم ملی حضور داشت، قابل دفاع است و اعضای کمیته فنی با شنیدن تمامی نظرات به ابقای او رأی داد.

وی اضافه نمود: کمرانی در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برای اولین بار همراه تیم ملی پیروز به کسب نایب قهرمانی آسیا شد و اسم برترین مربی قاره را کسب کرد. در المپیک هم تنها یک نماینده داشتیم و همه شاهد بودند بار روانی باعث شد ورزشکار ما نتواند عملکرد خود را به نحو احسن به نمایش بگذارد. این نشان می دهد که فرایند رو به رشد بانوان همچنان ادامه دارد. در مجموع تصمیم کمیته فنی برای ابقای کمرانی در این مقطع تصمیم بسیار ارزشمندی بود و امیدوارم در ادامه راه با استفاده از پتانسیل های بخش بانوان انتظارات جامعه تکواندو را برآورده کنیم. با وجود پتانسیلی که در بانوان وجود دارد اطمینان می دهیم که شاهد کسب مدال در تکواندو بانوان خواهیم بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص انتخاب مریم درستی اسم کرد: درستی رزومه بسیار پرباری دارد. او در آخرین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا و آسیا با درخشش قابل توجهی اسم قهرمانی آسیا و دنیا را همراه دختران ایران کسب کرد. در پی کادرسازی برای تمامی تیم های ملی در رده های سنی مختلف هستیم. زمانی که توفیق حضور در مجموعه فدراسیون تکواندو را پیدا کردم تنها دو، سه گزینه برای راهنمایی تیم های ملی بود، اما در حال حاضر با اطمینان می گویم بیش از 20 گزینه برای راهنمایی تیم های ملی وجود دارد.

سروی در خصوص اضافه شدن مربی دیگر به کادرفنی تیم ملی گفت: نگاه کمیته فنی این است که باز هم به مربیان بیشتری فرصت داده گردد و به احتمال زیاد یک مربی دیگر به کادر اعلام شده اضافه خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که ابقای کمرانی با نظر او اجرا شده است، گفت: اعضای کمیته فنی به نظر من احترام گذاشتند، اما تنها یک رأی در کمیته فنی داشتم. آنالیز این موضوع با حساسیت ارزشمند اعضا دنبال شد. دو جلسه کمیته فنی به این موضوع پرداخته شد و نقاط ضعف و قوت مورد ارزیابی نهاده شد و در نهایت این تصمم گرفته شد. تک تک اعضای کمیته فنی اساتید بنده و کارشناسانی هستند که در این صندلی، صاحب نظر بوده و رأی دارند.

وی در خصوص ضعف عدم اعزام تیم ملی به تورنمنت ها و اردوهای مشترک گفت: هدف فدراسیون این است که در بخش بانوان هم همراه و همپای آقایان برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم. این مستلزم برنامه ریزی جدی تر در این حوزه است. در سالیان اخیر نداشتن رنکینگ باعث شده همیشه دختران ما در رویدادهای رسمی اولین مسابقات خود را با نفر نخست رنکینگ و قهرمانان دنیا انجام دهند و این دیدارها حکم فینال را برای آنها داشته باشد.

سروی تاکید نمود: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که در پی جمع کردن رنکینگ برای دختران کشورمان باشیم و این مستلزم حضور در مسابقات متعدد خواهد بود تا وارد چرخه گرندپری شویم. امیدوارم با برنامه هایی که در کمیته فنی مصوب می گردد ما هم بتوانیم حرف بیشتر برای گفتن داشته باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به دور تازه فعالیت های تیم ملی با حضور در تورنمنت آزاد آسیا و جام فجر ایران، گفت: قرار است با توجه به اینکه هر کدام از این رویدادها 10 امتیاز در رنکینک فدراسیون دنیای دارد، تیمی در قالب تیم ملی در مسابقات جام فجر و کاپ آزاد آسیا حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8186

به "سروی: عملکرد کمرانی قابل دفاع است؛ در کمیته فنی تنها یک رأی داشتم، دختران ما باید وارد چرخه گرندپری شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروی: عملکرد کمرانی قابل دفاع است؛ در کمیته فنی تنها یک رأی داشتم، دختران ما باید وارد چرخه گرندپری شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید