بازدید استاندار خرسان جنوبی از پایگاه جهانی بیابان لوت

به گزارش آریا بلاگ، محمد معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، روز پنجشنبه 20 دی 97 از پایگاه جهانی بیابان لوت در روستای دهسلم بازدید به عمل آورد.

بازدید استاندار خرسان جنوبی از پایگاه جهانی بیابان لوت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومیاداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی زهرا رضایی ملکوتی مدیر پایگاه میراث جهانی بیابان لوت استان در این خصوص گفت: در این برنامه که افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و نمایندگانی از دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند، از ساختمان پایگاه، کمپ گردشگری، خانه های بومگردی، استخرهای روباز و نخلستان روستای دهسلم بازدید شد.

او افزود: در پایگاه جهانی بیابان لوت بخش های مختلف از جمله مرکز اطلاع رسانی، اتاق مدیریت و مامور سرای پایگاه مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات کاملی در خصوص مراحل مرمت و بازسازی پایگاه، معرفی جاذبه های بیابان لوت و روستای دهسلم توسط مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مدیر پایگاه بیابان لوت ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر به شهرستان نهبندان از زیر ساخت های گردشگری و جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

معتمدیان در بازدید از آسبادهای نهبندان خواستار معرفی بیش از پیش مناطق تاریخی و گردشگری استان در سطح ملی و به خصوص بین المللی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 476

به "بازدید استاندار خرسان جنوبی از پایگاه جهانی بیابان لوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خرسان جنوبی از پایگاه جهانی بیابان لوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید