بازدید مدیرکل استان گلستان از کمپینگ گردشگری جعفرآباد گرگان

به گزارش آریا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با همراهی رئیس میراث فرهنگی گرگان از کمپینگ گردشگری جعفرآباد این شهرستان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل استان گلستان از کمپینگ گردشگری جعفرآباد گرگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با همراهی یاسر قندهاری رئیس میراث فرهنگی شهرستان گرگان از کمپینگ گردشگری در حال ساخت در روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان بازدید کرد.

یاسر قندهاری رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان در این بازدید بیان نمود: عملیات اجرایی سامان دهی و تکمیل کمپینگ روستای هدف گردشگری جعفرآباد گرگان با اعتبار2500 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی درروستای جعفرآباد گرگان در سال 98 اجرایی شد.

او به عملیات پیش بینی شده این پروژه در سال گذشته اشاره نمود و گفت: در عملیات اجرایی این فاز دو عدد آلاچیق، مبلمان بتنی طرح چوب، کف سازی و محوطه سازی کمپینگ اجرایی شده است.

رئیس میراث فرهنگی گرگان یادآور شد: این اداره کل در سال 97 نیز اقدام به احداث یک باب سرویس بهداشتی چهارچشمه و محوطه سازی اطراف آن با اعتبار یک میلیارد ریال نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3016

به "بازدید مدیرکل استان گلستان از کمپینگ گردشگری جعفرآباد گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل استان گلستان از کمپینگ گردشگری جعفرآباد گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید