بازی های جدیدی از مجموعه League of Legends در راه است

به گزارش آریا بلاگ، در ماه اکتبر سال جاری بود که شرکت بازی سازی رایت (Riot) به مناسبت ده سالگی مجموعه League of Legends چند اثر جدید مثل یک بازی مبارزه ای، یک بازی موبایلی و یک انیمیشن سریالی به منظور گسترش دنیای این فرنچایز معرفی کرد. با این حال، این طور که به نظر می رسد آثار دیگری هم بر اساس دنیای این مجموعه در حال ساخت هستند. اخیرا شرکت رایت یک برند انتشاراتی برای همکاری با استودیوهای کوچک به راه انداخته تا بازی های جدیدی از مجموعه League of Legends فراوری کند. در حال حاضر چند اثر جدید و معرفی نشده در حال ساخت هستند ولی رایت هنوز آماده معرفی آن ها و تعیین کردن استودیوهای سازنده نیست.

بازی های جدیدی از مجموعه League of Legends در راه است

به گفته لین لومب، مدیر برند انتشاراتی رایت که با نام Riot Forge شناخته می گردد، این شرکت به دنبال این است که با استودیوهای پیروز و خوش سابقه همکاری کند: یکی از عوامل خیلی مهمی که ما به آن توجه می کنیم این است که استودیوی موردنظر در گذشته بازی یا بازی های خوبی را عرضه نموده باشد. او در ادامه اضافه کرد: ما به شدت علاقه داریم تا با استودیوهایی همکاری کنیم که یک شخصیت و هویت منحصر به فرد دارند؛ این عامل می تواند در طراحی هنری، مکانیک های گیم پلی یا در طراحی بازی های آن ها دیده گردد. چیزی که آن استودیو را نسبت به بقیه متمایز کند و راه منحصربه فردی برای نمایش League of Legends ارائه دهد.

لومب همچنین خاطرنشان کرد که رایت برای بازی های جدیدی که می خواهد بسازد سبک خاصی را در نظر ندارد. در واقع آن ها می خواهند بازی هایی که توسط آن ها منتشر می شوند تنوع زیادی داشته باشند.

تا به امروز بیش از ده سال از عمر League of Legends می گذرد و در این بین رایت می خواهد با ارائه آثار جدیدی مثل Teamfight Tactics و Legends of Runeterra بازی های سرویسی و آنلاینی بسازد که دوام عمر زیادی داشته باشند. با این حال، Riot Forge هدف دیگری را دنبال می نماید. آن ها می خواهند دنیای مجموعه را کامل نمایند و سراغ انتشار آثاری بروند که رایت تجربه کمی در ساخت آن ها دارد.

لومب درباره این موضوع چنین گفت: تمرکز رایت روی این است که بازی های صاحب سبکی برای بازی نمایندگان بسازد که بتوانند برای دهه ها باقی بمانند و بازی شوند، که البته این کار زمان زیادی می برد و ممکن است خودش را در تعداد زیادی از آثار نشان ندهد.

ساخت بازی های سرویسی و رقابتی به یکسری توانایی ها احتیاج دارد که رایت در آن ها متخصص است. این دسته از بازی ها اساسا با آن دسته آثاری که Riot Forge روی آن ها تمرکز نموده، تفاوت دارد. رایت تجربه زیادی در ساخت این دسته از بازی ها ندارد، بنابراین ما با استودیوهایی همکاری می کنیم که دارای این تجربه و استایل منحصربه فرد هستند و می توانند دیدگاه و ظاهر جدیدی برای League of Legends به وجود بیاورند.

لومب در ادامه خاطرنشان کرد که این استودیوها تمامی مسئولیت ساخت و طراحی بازی ها را بر عهده دارند و در این بین رایت تنها روی کار آن ها نظارت خواهد نمود: آن ها این آزادی را دارند که برای ساخت بهترین بازی ها خودشان تصمیم بگیرند.

رایت اینجاست تا با پشتیبانی از سازندگان مطمئن گردد که آن ها تمام جوانب دنیای بازی را درک نموده اند و می توانیم آثار درست و صحیحی بر اساس مجموعه League of Legends بسازیم.

هنوز نمی دانیم که چه موقع این آثار معرفی می شوند. با این حال، راه اندازی این برند انتشاراتی و ترکیب آن با معرفی هایی که در سالگرد بازی شاهدش بودیم نشان می دهد که شرکت رایت در جهت جدیدی آغاز به حرکت نموده است. بعد از ده سال تمرکز روی یک بازی، به نظر می رسد که دنیای League of Legends قرار است به شکل چشم گیری بزرگ تر گردد و گسترش پیدا کند.

منبع: The Verge

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1830

به "بازی های جدیدی از مجموعه League of Legends در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جدیدی از مجموعه League of Legends در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید