بایرن در خصوص بواتنگ تصمیم قطعی خود را گرفت!

به گزارش آریا بلاگ، بر اساس ادعای بیلد باشگاه بایرن مونیخ برنامه ای برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به ژروم بواتنگ ندارد.

بایرن در خصوص بواتنگ تصمیم قطعی خود را گرفت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، شرایط آینده مدافع بایرن مونیخ یعنی ژروم بواتنگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. اگرچه این بازیکن 31 ساله بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک شرایط به مراتب بهتری پیدا نموده و نقش مهمی در قهرمانی های اخیر باواریایی ها ایفا نموده اما بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است.

قرارداد مدافع آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد و شایعات جدایی این بازیکن از جمع باواریایی ها در حالی مطرح شده که گفته می گردد چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس از جمله منچستر یونایتد و منچستر سیتی علاقه مند به جذب بواتنگ هستند.

در حالی که طی روزهای اخیر سرمربی بایرن مونیخ یعنی هانس فلیک از مدافع آلمانی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیمش نام برده بود اما حالا بیلد آلمان مدعی شده که این باشگاه قصد ندارد هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به بواتنگ ارائه دهد و به نظر می رسد که جدایی این بازیکن از جمع شاگردان هانسی فلیک قطعی خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5281

به "بایرن در خصوص بواتنگ تصمیم قطعی خود را گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن در خصوص بواتنگ تصمیم قطعی خود را گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید