توصیه اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به یوفا: جلوی پرداخت حقوق های نامعقول را بگیرید!

به گزارش آریا بلاگ، باشگاه بایرن مونیخ و اتحادیه فوتبال آلمان از نهاد حاکم بر فوتبال اروپا می خواهند سازوکاری برای کنترل پرداخت حقوق های نجومی به بازیکنان مشخص کند.

توصیه اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به یوفا: جلوی پرداخت حقوق های نامعقول را بگیرید!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فریتز کلر، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان گفت در تماسی که با کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ داشته، در خصوص لزوم معین سقف برای پرداخت حقوق به بازیکنان فوتبال رایزنی هایی انجام شده و اینکه باشگاه باواریایی و اتحادیه فوتبال آلمان قصد دارند مشترکاً به صورت کتبی از الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخواست نمایند که تدبیری برای این موضوع داشته باشند.

فریتز کلر در این مورد گفت: حقوق و ارقامی که برای جابه جایی بازیکنان پرداخت می گردد، نامعقول است. پرداخت چنین ارقامی دیگر قابل قبول و منطقی نیستند. ما باید درباره معین سقف حقوق برای بازیکنان صحبت کنیم. خوشحالم که با کارل هاینتس رومنیگه در این مورد هم نظر هستیم. از این رو ما نامه ای به الکساندر چفرین خواهیم نوشت و از او درخواست می کنیم که فکری به حال این مسئله کند.

رومنیگه در ابتدای هفته طی مصاحبه ای با شبکه اسکای به برنامه ای که میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا سال گذشته پیشنهاد داد، اشاره داشت. ایده پلاتینی تقلید از سیستم پرداخت بازیکنان فوتبال در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) بود که در آن سقف مشخصی برای پرداخت حقوق به بازیکنان وجود دارد. او به این موضوع که پلاتینی از حمایت باشگاه های عظیم اروپا برخوردار بود اذعان داشت اما این را هم فاش کرد که به او و دیگر افراد خواستار اجرای این طرح گفته شده که امکان اضافه کردن چنین بندی به قوانین مسابقات وجود ندارد.

کلر هم در این خصوص گفت: نتیجه نهایی باید معین مقرراتی متناسب با قوانین اروپایی باشد که شامل حال بریتانیا هم بگردد. ما باید دوباره فوتبال حرفه ای را به مردم نزدیک کنیم. بحران فعلی از مسائل فراوانی که فوتبال دارد پرده برداشته است که پیش از این زیر سایه رکورد های جدید ارقام پرداختی برای خرید بازیکن قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3183

به "توصیه اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به یوفا: جلوی پرداخت حقوق های نامعقول را بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به یوفا: جلوی پرداخت حقوق های نامعقول را بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید