برج های اینگوشتیا؛ یادآور جنگ های بی خاتمه در روسیه، عکس

به گزارش آریا بلاگ، روسیه عظیم ترین سرزمین جهان است. این کشور آن قدر عظیم است که اشتباه دریافتش با یک قاره کاملا جدید، هرگز بی راه و غلط به نظر نمی رسد! پهناور بودن روسیه باعث شده تا این کشور از نظر زیبایی ها و جاذبه های توریستی، صندلی بسیار محبوبی را در میان کشورهای جهان داشته باشد. از دیگر برکات عظیم بودن این کشور، شکل دریافت اتحادها و مناطق خودمختاری است که سعی نموده اند از زیر نظر دولت روسیه خارج شوند.

برج های اینگوشتیا؛ یادآور جنگ های بی خاتمه در روسیه، عکس

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یکی از این مناطق استقلال یافته، اینگوشتیا (Ingushetia) نام دارد. اینگوشتیا از سرزمین های جنوبی کشور روسیه است که حالا، در جهان با نام جمهوری اینگوشتیا شناخته می گردد.

این کشور با گرجستان مرز مشترک دارد و نیروهای دفاعی آن برای محافظت از منطقه، برج ها و قلعه های مختلفی را توسعه داده بودند. این قلعه ها، حالا به یکی از جاهای دیدنی روسیه برای گردشگران تبدیل شده اند و در این مطلب، قرار است در قالب یک تور مجازی از آن ها بازدید کنیم.

منطقه اینگوشتیا یکی از پرحرارت ترین و پرجنگ ترین مناطق سرزمین پهناور روسیه بوده است. شکل گیری این جمهوری فدرال، که کوچک ترین جمهوری واقع شده در کشور روسیه هم هست، معلول جنگ ها و کودتاهای متعددی بوده است.

به همین دلیل، گردانندگان اینگوشتیا تصمیم گرفتند تا با برپایی قلعه هایی عظیم و بسیار بلند، مردمان خود را از شر جنگ های فراوانی که درگیرش بودند، در امان نگه دارند. حکومت اینگوشتیا در سرزمینی به شدت زیبا و سبز با نام ترگیم (Targim) بنا شده است.

کوهستان های قفقاز از این سرزمین قابل دیدن هستند؛ کوه هایی که فضایی کاملا خاص و قرون وسطایی را به منطقه اینگوشتیا بخشیده اند. گذشت سالیان از تاسیس برج های نگهبانی اینگوشتیا و تخریب اجرا شده در مرور زمان، یک جلوه خاص و کهن را به معماری آن ها داده است که بازدید از آن ها، به مانند زندگی در یک اثر فانتزی، کلاسیک و قرون وسطایی می ماند.

افسانه های بسیار زیادی با موضوع برج های نگهبانی منطقه اینگوشتیا در میان مردم قفقاز و روسیه وجود داشته است. این افسانه ها هنوز هم میان مردمان ناحیه قفقاز و جنوب روسیه نقل می گردد. جغرافیای منطقه و معماری سازه های آن، به خصوص برج های نگهبانی منطقه، هنوز هم آن حال وهوای قدیمی خود را دارند و مثل افسانه های این منطقه، همچنان سرپا و جذاب باقی مانده اند.

برای همین امروزه، این منطقه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. در ابتدای این مطلب، دسترسی لازم برای همراه شدن با تور مجازی اینگوشتیا برایتان قرار داده شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7085

به "برج های اینگوشتیا؛ یادآور جنگ های بی خاتمه در روسیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج های اینگوشتیا؛ یادآور جنگ های بی خاتمه در روسیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید