برد دوجانبه برای هافبک اخراجی العربی و محبوب سرخ ها

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر و در فصل جابجایی تابستانی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و این تیم را در جهت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا تنها گذاشت.

برد دوجانبه برای هافبک اخراجی العربی و محبوب سرخ ها

ترابی تنها به خاطر طلب کمتر از 50 میلیون تومانی خود قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرد تا بدون پرداخت پول رضایتنامه با مبلغی به ارزش 700 هزار دلار به العربی قطر بپیوندد.

جدایی ناگهانی این بازیکن با اعتراض طرفداران روبرو شد اما عملکرد نامطلوب او و فرم بدنی نه چندان ایده آل اش باعث شد تا باشگاه العربی قطر پس از حضور کمتر از پنج ماهه ترابی اقدام به فسخ قراردادش کند.

ترابی برای جدایی از العربی قطر صبوری کرد تا بتواند به جامانده مبلغ قراردادش را نیز به عنوان بازیکن اخراجی دریافت کند که مبلغی نزدیک به 350 هزار دلار بوده است.

باشگاه پرسپولیس همراه با تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان پس از شنیدن زمزمه های اخراج مهدی ترابی اقدامات لازم را برای جذب او در نظر گرفت تا بتواند بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن این بازیکن در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی بکند.

مهدی ترابی نیز پس از دریافت مطالبات خود از العربی حاضر به فسخ قراردادش شد تا با عقد قراردادی جدید به مدت یک فصل و نیم در پرسپولیس بازی کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بازگشت ترابی به جمع بازیکنان این تیم را یکی از اتفاقات عظیم مدیریتی قلمداد می نماید که بعضی طرفداران این تیم هنوز نسبت به نحوه جدایی او در ابتدای فصل گلایه دارند اما سرخ ها منتظر درخشش این بازیکن با پیراهن پرسپولیس هستند تا بتواند بار دیگر تبدیل به چهره محبوب این تیم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6259

به "برد دوجانبه برای هافبک اخراجی العربی و محبوب سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد دوجانبه برای هافبک اخراجی العربی و محبوب سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید