برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

به گزارش آریا بلاگ، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای تلویحا به موضوع برکناری مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و آن را مشروط بر اجرای دستورات هیات مدیره، رد کرد.

برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عصر روز گذشته جلسه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با وزیر ورزش برگزار گردید که این جلسه تا ساعات پایانی شب به درازا کشید و موضوع اصلی، مرتبط با استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به تصمیمات مدیرعامل باشگاه و عدم اجرای مصوبات هیات مدیره بود؛ در این جلسه که بیشتر به منظور ایجاد صلح و آرامش میان اعضا برگزار گردیده بود، وزیر ورزش دستوراتی را به مدیرعامل باشگاه استقلال داد.

آن طور که باشگاه استقلال درباره جزئیات جلسه شرح داده است: در این جلسه ابتدا اعضای هیات مدیره مباحث مورد اختلاف با مدیرعامل را مطرح کردند و در ادامه احمد مددی شرحاتی در این خصوص ارائه داد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان ضمن استماع اظهارات اعضای هیات مدیره، با استعفای آن ها مخالفت کرد و مقرر شد برای حفظ منافع باشگاه و ایجاد آرامش و انسجام، مدیرعامل باشگاه ظرف مدت یک هفته مصوبات هیات مدیره را اجرا و هیات مدیره پس از یک هفته گزارش اقدامات اجرا شده را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال نمایند.

گفتنی است؛ وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اعلام نمود: عضو تازه هیات مدیره باشگاه استقلال پس از طی مراحل اداری به زودی معرفی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7363

به "برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید