بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق کوهدشت در سالجاری

به گزارش آریا بلاگ، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: پست 230 کیلوولت برق کوهدشت امسال به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق کوهدشت در سالجاری

به گزارش اختصاصی خبرنگاران لرستان: محمدر رضا مبلغی گفت: یکی از زیرساخت های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت های مربوط به برق است که می تواند زمینه را برای اجرای پروژه های بزرگ فراهم آورد.

وی ادامه داد: یکی از زیرساخت های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت های مربوط به برق است که می تواند زمینه را برای اجرای پروژه های بزرگ فراهم آورد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه هایی همچون انتقال آب سیمره به دشت های مختلف مان، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ و صنایع دیگر ، همه و همه در گرو داشتن زیر ساخت لازم و اجرای پست های برق در حد نیاز در منطقه است.

وی شرح داد :در این جلسه حاضران مطالبی را اظهار نمودند و مصوبات و مطالب از جمله احداث پست 230 کیلوولت کوهدشت که در حال انجام است و تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مبلغی اظهار داشت: برای تکمیل پست برق رومشکان به زودی مناقصه برگزار می شود و برای پست 63 کیلوولت بخش های طرهان و کوهنانی مطالعات نیاز سنجی انجام می گیرد.

مبلغی اضافه نمود: جانمایی و تهیه زمین برای احداث پست 63 کیلوولتی بخش های طرهان و کوهنانی با توجه به نیاز برقی منطقه و وجود صنایع تبدیلی مربوط به انار و صنایع دیگر و انتقال آب در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تا پیش از اجرای پست 63 کیلو ولتی بخش های طرهان و کوهنانی، به صورت موقت خط دو مداره به سمت این دو بخش کشیده می شود و از همین رو تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز ادارات برق شهرستان های کوهدشت و رومشکان در حال خرید است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی مطرح نمود: نامه نگاری های لازم جهت تبدیل محور درب گنبد به اداره (برق) اجرا شده است و از همین رو تکمیل ساختمان اتفاقات کوهدشت و خرید ساختمان اداره برق کوهنانی در دستور کار واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6883

به "بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق کوهدشت در سالجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پست 230 کیلوولت برق کوهدشت در سالجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید