تجلیل رییس جهاد دانشگاهی از مدیر شبکه دو

به گزارش آریا بلاگ، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در ایام چهل سالگی این نهاد از کوشش های محمدرضا جعفری جلوه ـ مدیر شبکه دو ـ در جهت حمایت و به نمایش گذاشتن تحقیقات پژوهشگران جهادگر در حوزه های مختلف میدان وسیع فعالیت های دانش بنیان تجلیل کرد.

تجلیل رییس جهاد دانشگاهی از مدیر شبکه دو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این نامه ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند، موثر، متنوع و گسترده صداوسیما به ویژه شبکه دو با جهاد دانشگاهی به چهلمین سالروز تشکیل این نهاد اشاره شده و آمده است:

خداوند متعال را شاکریم که در ایام چهل سالگی جهاد دانشگاهی، توانستیم به موضوع خودباوری ملی آن هم مستند بر مصادیق و دستاوردهای این نهاد علمی و فرهنگی پرداخته و در این مقطع زمانی که ایران اسلامی آماج تحریم های ظالمانه دشمن و تحریف های رسانه ای است، با به نمایش گذاشتن حاصل تحقیقات پژوهشگران جهادگر در حوزه های مختلف میدان وسیع فعالیت های دانش بنیان، بارقه های امید را دل علاقمندان به انقلاب، همچنان تابان نگه داریم.

رئیس جهاددانشگاهی در ادامه به دلیل آنچه حمایت های آگاهانه و درک عمیق آن مدیریت ارزشمند از فرهنگ جهادی برای برطرف نیازهای استراتژیک و بنیانی میهن اسلامی خوانده شده، تاکید نمود: بر خود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی این نهاد را نسبت به تدبیر جنابعالی و کوشش همکاران خدوم آن رسانه ابراز کنم.

شبکه دو سیما در برنامه های مختلفی اعم از مجله تصویری در انتهای الوند، زنده باد زندگی، عصر خانواده و ... بر معرفی و شناساندن فعالیت های دانش بنیان، کارآفرینان و پژوهشگران علوم مختلف اهتمام ویژه ای داشته است.

پیش از این رییس جهاددانشگاهی در نامه ای خطاب به عبدالعلی علی عسکری، از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه ای مؤثر، متنوع و گسترده ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، تقدیر و تشکر نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4345

به "تجلیل رییس جهاد دانشگاهی از مدیر شبکه دو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل رییس جهاد دانشگاهی از مدیر شبکه دو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید