تداوم عملیات لایروبی شبکه فاضلاب در شهر چمران

به گزارش آریا بلاگ، مدیر اداره آب و فاضلاب شهر چمران گفت: عملیات لایروبی شبکه فاضلاب از اوایل پاییز سال جاری شروع شده و تا لایروبی کامل شبکه ادامه دارد.

تداوم عملیات لایروبی شبکه فاضلاب در شهر چمران

شیخاچی مدیر اداره آب و فاضلاب شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از اهواز، با اشاره به شروع عملیات لایروبی شبکه فاضلاب از اوایل پاییز سال جاری و تداوم آن تا لایروبی کامل شبکه گفت: شبکه فاضلاب این شهر چمران از قبیل؛ خطوط انتقال و خطوط جمع آوری عمری بالای 50 سال دارد و دچار فرسودگی است.

او افزود: بعلاوه خطوط جمع آوری و انتقال جهت جمعیت کمتر از 10 هزار نفر طراحی شده بود و هم اکنون جمعیت حدود 40 هزار است، بنابراین ایجاد مشکلاتی در سیستم دفع فاضلاب دور از انتظار نیست، البته علیرغم کمبود ها مجموعه آب و فاضلاب چمران با همه توان در زمینه نیروی انسانی و حداقل امکانات لجستیکی، در حال خدمت به شهروندان است.

شیخاچی گفت: بعلاوه به منظور آمادگی زمستانه برنامه های بسیار خوبی از قبیل؛ لایروبی شبکه فاضلاب که از محل اعتبارات جاری و داخلی اجرا شده است که هم اکنون نیز ادامه دارد، بعلاوه افزایش توان تاسیسات دفع فاضلاب و بازسازی تلمبه خانه مرکزی فاضلاب با همکاری و عنایت مدیرعامل و معاونت بهره برداری آب و فاضلاب خوزستان، از جمله اقدامات اجرا شده طی 3 ماه اخیر به شمار می رود.

مدیر آب و فاضلاب شهر چمران توضیح داد: اگرچه خدمات ما در حد شأن و منزلت شهروندان و ساکنان این شهر نیست، اما سعی می کنیم با همین داشته های اندک خالصانه در خدمت شما مردم و شهروندان باشیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8593

به "تداوم عملیات لایروبی شبکه فاضلاب در شهر چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم عملیات لایروبی شبکه فاضلاب در شهر چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید