تصمیم نمایندگان برای فروش نفت و گاز در داخل کشور

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس با اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و پتروپالایشگاه های داخل به وسیله اعطای تنفس خوراک موافقت کردند.

تصمیم نمایندگان برای فروش نفت و گاز در داخل کشور

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح بعضی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با ماده (8) آن موافقت کردند. در ماده (8) آمده است: تنظیم، تدوین و ابلاغ شاخص هایی متضمن رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات بین استان ها براساس آیین نامه مصوب هیات وزیران.

در ادامه نمایندگان مجلس با 143 رأی موافق، 57 رأی مخالف و 5 ممتنع از 252 نماینده حاضر در جلسه با پیشنهاد ارائه شده در مورد ماده (9) موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ماده (9) به توضیح زیر اصلاح شد: تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و پتروپالایشگاه های داخل به وسیله اعطای تنفس خوراک و کاهش تدریجی صادرات با استفاده از ظرفیت بخش های غیردولتی، شرکت های دانش بنیان و ابزار بازار سرمایه و همچنین پیش بینی ردیف مستقل در بودجه سنواتی برای کلیه منابع حاصل از عرضه داخلی نفت خام، گاز و میعانات گازی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5407

به "تصمیم نمایندگان برای فروش نفت و گاز در داخل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نمایندگان برای فروش نفت و گاز در داخل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید