حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال

به گزارش آریا بلاگ، گروه همراه اول با شعار تجربه دنیا دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاورد های فنی و سرویس های دیجیتال خود می پردازد و رونمایی های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (Elecomp 2023) از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار می گردد که همراه اول به عنوان طلایه دار هوشمندسازی کسب و کار ها و پیشران تحول دیجیتال کشور نیز در آن حضور دارد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به شکلی متمرکز در سالن 35 به همراه اعضای گروه خود و در فضایی نزدیک به 1200 مترمربع حضور دارد که به ارائه آخرین دستاورد های دیجیتال و فناوری های نسل نو در قالب محصولات و سرویس های تجاری، یوزکیس و دمو های کاربردی می پردازد.

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار مشترکان تلفن همراه کشور، در قالب 3 زون اصلی شبکه و زیرساخت، راه چاره های کسب و کاری و زندگی دیجیتال در این رویداد حاضر می گردد و به ارائه جامعی از خدمات و سرویس های مربوط به این زون ها می پردازد.

موضوع حضور سگمنت شبکه و زیرساخت بر تکنولوژی و اتصال است که ضمن برقراری پوشش 5G در سطح نمایشگاه، مقدمه ای از فناوری های نسل نو ارائه می دهد و بعلاوه پلتفرم ویژه اینترنت اشیاء را به نمایش می گذارد.

سگمنت راه چاره های کسب و کاری نیز با شاخه های محصولات و خدمات سازمانی، لجستیک و حمل و نقل، ابزار های هوشمند، آینده تحرک پذیری، فینتک، خدمات ابری و مرکز داده، سلامت الکترونیکی، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی و استارتاپ های موجود در سبد سرمایه گذاری همراه اول در این رویداد حاضر می گردد.

در نهایت هم زون زندگی دیجیتال با ساختار توریسم، فینتک (فناوری مالی)، بازی و تفریح، کودک و نوجوان، محصولات و خدمات مخابراتی، حمایت از مشتریان، آموزش الکترونیکی، خدمات و سلامت هوشمند به میزبانی از بازدیدنمایندگان الکامپ 2023 می پردازد.

همراه اول به منظور تفکیک خدمات دیجیتال و ارائه سرویس های نمایشگاهی، در غرفه های محیطی خود که در محوطه نمایشگاه تدارک دیده است، ضمن پاسخگویی به تمامی درخواست ها، به فروش انواع سیمکارت، مودم، موبایل و مودم قسطی و بعلاوه رونمایی از مودم 5G می پردازد.

علاقه مندان به سرویس های نوظهور دنیای دیجیتال، می توانند با مراجعه به غرفه های اپراتور اول تلفن همراه که با فراهم آوردن بالغ بر 85 درصد پوشش جمعیتی نسل های نوین ارتباطی در کشور، هم اکنون بیشترین سهم بازار مشترکان پهن باند سیار را در اختیار دارد، از نزدیک با مقولات، اینترنت اشیاء، تماس تصویری بر بستر نسل چهارم یا ViLTE، احراز هویت بایومتریک، API کنسول همات، سامانه رمز ارز و کیف پول فراگیر آشنا شوند.

علاوه بر این سرویس ها، امکان آشنایی و تعامل با چت بات حج، خودنویس هوشمند برای مدیریت صورت جلسات، خدمات و محصولات دیتاسنتری، مرکز تماس ابری، خودروی متصل، مدیریت هوشمند انرژی، لجستیک هوشمند، تماس امن، سرویس بی سیم سازمانی، استارتاپ های موجود در سبد سرمایه گذاری اپراتور اول تلفن همراه نظیر نت باکس، دیدیمون، نبض و میاره، پلتفرم های دیجیتال اوانو، ذره بین و شاد، بازی و تفریح، آی بیمه، سیمکارت های گردشگری، انارستان و نوجوان و باشگاه مشتریان نیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک فراهم است.

در این نمایشگاه برای نخستین بار یوزکیسی مربوط به سرویس های هوشمند با عنوان عکس با سلبریتی ها که به وسیله مرکز تحقیق و توسعه همراه اول پیاده سازی شده است، آورده می گردد و در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می گیرد تا بتوانند با چهره ها و قهرمانان ورزشی مورد علاقه خود عکس اختصاصی بگیرند.

حضور همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال منوط به فضای سالن نمایشگاهی نمی گردد و به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT، درصدد است با حضور و ارائه هایی ویژه در بخش الکام تاکز به گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی بپردازد.

در این راستا دو سخنرانی با موضوعات نقش آفرینی اپراتور های تلکام در توانمندسازی و توسعه زیست بوم دانش بنیان صنعت ICT کشور و مدل های کاربردی هوش مصنوعی در صنعت سلامت و چالش های پیش رو به ترتیب در روز های یکشنبه 4 تیر ساعت 10 و دوشنبه 5 تیر ساعت 15 در سالن 44 برگزار می گردد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین پیشرفته به وسیله گروه همراه اول می توانند در بازه زمانی 8 تا 16 تاریخ های مذکور به سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 12805

به "حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 با شعار تجربه دنیا دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید