تصویربرداری سریال خام خیال در موزه مردم شناسی ارومیه

به گزارش آریا بلاگ، تهیه کننده سریال نوروزی خام خیال گفت: تصویربرداری این سریال 13 قسمتی طنز نوروزی با محتوای معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در ادامه به موزه مردم شناسی ارومیه رسید.

تصویربرداری سریال خام خیال در موزه مردم شناسی ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل اسماعیل زاده با بیان این مطلب گفت: سریال طنز خام خیال یا در زبان فارسی به معنی خیال خام، مجموعه ای 13 قسمتی به زبان ترکی آذری بوده که برای پخش از شبکه استانی آذربایجان غربی در ایام نوروز تهیه می گردد.

تهیه نماینده سریال خام خیال با اشاره به موضوع داستان این سریال اضافه نمود: این مجموعه 20 بازیگر اصلی دارد که یکی از نقش های اصلی آن خانمی است که فارغ التحصیل رشته دنیا گردی بوده و در اداره کل میراث فرهنگی استان استخدام شده است.

او ادامه داد: این خانم در ایام نوروز به عنوان راهنمای گردشگری همراه با گردشگران نوروزی از جاذبه های تاریخی ارومیه بازدید نموده و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد.

اسماعیل زاده گفت: در این سریال به مرور و با حضور بازیگر اصلی در مکان های تاریخی مانند سه گنبد، مسجد جامع، موزه مردم شناسی، موزه باستان شناسی و میدان انقلاب ارومیه این مکان ها هم در این مجموعه به تصویر کشیده شده و به مردم معرفی می گردد.

او اضافه نمود: همچنین در این مجموعه یک واحد بوم گردی نیز به عنوان یکی از مراکز اقامتی پرطرفدار در بین گردشگران به تصویر کشیده می گردد و اطلاعاتی در خصوص بناهای تاریخی سایر شهرستان های استان از جمله قره کلیسا چالدران و تخت سلیمان تکاب نیز به صورت تئوری ارائه می گردد.

این تهیه نماینده اعلام کرد: کارگردانی این سریال را علی ضیایی برعهده داشته و بیژن رحمتی فیلمبردار این مجموعه است و بازیگران همچون فاطمه شکری و رضا نظری نیز در این مجموعه ایفای نقش می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2368

به "تصویربرداری سریال خام خیال در موزه مردم شناسی ارومیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویربرداری سریال خام خیال در موزه مردم شناسی ارومیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری سریال خام خیال در موزه مردم شناسی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید