تلاش بارسلونا برای جذب لاوتارو مارتینز و ممفیس دیپای

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه اینترمیلان می خواهد قرارداد لاوتارو مارتینز را تمدید کرده و حقوق او را نیز افزایش دهد، اما تا به امروز مذاکرات خوب پیش نرفته و هنوز توافقی حاصل نشده است.

تلاش بارسلونا برای جذب لاوتارو مارتینز و ممفیس دیپای

به گزارش خبرنگاران، مهاجم آرژانتینی و مدیر برنامه اش از اینکه او یکی از کم درآمدترین بازیکنان باشگاه بوده ناراحت شده و خواستار افزایش حقوق هستند. اینتر علاوه بر بحث دستمزد، قصد دارد بند 111 میلیون یورویی را از قرارداد لائوتارو حذف کند که این بازیکن با این خواسته نیز موافق نیست و بارسلونا نیز همچنان مکررا احتمال جذب لائوتارو مارتینز را بررسی می کند.

بارسا هرگز علاقه خود را برای جذب لائوتارو پنهان نکرده است و طرفین ماه ها به مذاکره در مورد احتمال حضور این بازیکن پرداختند که در نهایت شیوع ویروس کرونا این انتقال را منتفی کرد، اما با این وجود رابطه باشگاه بارسلونا با لائوتارو و مدیر برنامه اش خوب است و هنوز هم احتمال رخ دادن این انتقال وجود دارد. لاوتارو سالانه در اینتر دو میلیون یورو درآمد دارد و مدیران باشگاه ایتالیایی به شرط حذف بند آزادسازی، دستمزد شش میلیونی به او پیشنهاد داده اند که مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. لائوتارو می خواهد در سالهای آینده به باشگاه دیگری برود و احساس می کند رقم 111 میلیون یورو عدد قابل قبولی برای فروش اوست. بدین ترتیب با برگزاری انتخابات بارسلونا و حضور یک رئیس جدید، احتمال دارد این باشگاه در تابستان سال آینده دوباره برای خرید لائوتارو اقدام کند.

از طرفی نشریه موندو دیپورتیوو در شماره امروز خود مدعی شده ممفیس دیپای قصد دارد هر طور که شده برای بارسلونا به میدان برود. بعد از تغییر و تحولات باشگاه بارسلونا و روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم، از نام های زیادی به عنوان گزینه های سرمربی هلندی برای تقویت تیمش نام برده شد. ممفیس دیپای یکی از بازیکنانی به حساب می آمد که در طول این مدت بارها درباره انتقالش به نوکمپ صحبت شده بود. در واقع گفته شد که سرمربی جدید بارسلونا، به سران این باشگاه اعلام کرده هر طور که شده هم وطنش را برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرند.

با این حال در تابستان توافق برای انتقال دیپای به نوکمپ شکل نگرفت اما به نظر می رسد که این سرانجام ماجرا نبوده و مهاجم هلندی قصد دارد هر طور که شده در پنجره جابجایی بعدی یعنی ژانویه 2021 راهی بلوگرانا شود. از طرفی طی روزهای گذشته ممفیس دیپای در مصاحبه ای چراغ سبز بزرگی برای حضور در بارسلونا نشان داد و گفت: چه بازیکنی دوست ندارد در بارسلونا بازی کند؟ بارسلونا یکی از بهترین تیم های جهان است و همه دوست دارند در ترکیب این تیم به میدان بروند، اما من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم.

در همین ارتباط نشریه موندو دیپورتیوو در شماره امروز خود به علاقه قلبی ممفیس دیپای به بارسلونا اشاره و اعلام کرده که این بازیکن عاشق این تیم است و قصد دارد با ایجاد فشار روی لیون آن ها را برای انتقال او به بارسا در ژانویه 2021 راضی کند. موندو همچنین ادعا می کند که بارسلونا پیش از جذب دیپای باید شرایط چند بازیکن خود را تعیین کند و آنها را به فروش رساند یا به تیم های دیگر قرض دهد.

ممفیس دیپای گزینه شماره یک رونالد کومان برای تقویت خط حمله بارسلونا بود اما در نهایت مسائل مالی بارسا و از سوی دیگر توقعات بالای لیون باعث شد تا انتقال این ستاره هلندی منتفی شود. قرارداد دیپای با لیون سال بعد به اتمام می رسد و قصد تمدید هم ندارد. طبق قوانین، او از ژانویه می تواند با بارسلونا وارد مذاکره شود و رقم انتقالش نیز قطعا نسبت به تابستان کمتر خواهد بود. با مصدومیت شدید انسو فاتی و دوری 4 ماهه او از میادین، به نظر می رسد بارسا حالا مصرتر از همیشه برای جذب دیپای در انتقالات زمستانی باشد.

روی ماکای ستاره سابق تیم ملی هلند و بایرن مونیخ هم باور دارد که دیپای می تواند گزینه خوبی برای حضور در خط حمله بارسلونا باشد. او که پیش از این سابقه حضور در فوتبال اسپانیا به همراه تنریف و دیپورتیوو لاکرونیا را دارد، به رادیو مارکا گفت: دیپای بازیکن بسیار خوبی است. با این حال من هنوز او را در سطحی که پیش از مصدومیتش در آن قرار داشت، ندیده ام. او یک شماره 9 خالص نیست اما اگر سال آینده به بارسلونا منتقل شود، من اطمینان دارم که بازیکن مهمی خواهد شد چون کیفیت و استعداد بسیار بالایی دارد و گزینه خوبی برای این تیم است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5131

به "تلاش بارسلونا برای جذب لاوتارو مارتینز و ممفیس دیپای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش بارسلونا برای جذب لاوتارو مارتینز و ممفیس دیپای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید