تهدید جدی سیلاب برای پلدختر، بندهای خاکی در شهر احداث گردد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید حمیدرضا کاظمی شامگاه چهارشنبه در ستاد بحران لرستان با اشاره به اینکه سیلاب خساراتی به زیرساخت ها، راه های روستایی، باغات، مزارع، احشام و خانه های مردم وارد نموده است و بخشی از مسائل هنوز باقی مانده است، گفت: راه برخی مناطق عشایری هنوز باز نشده است و در مقابل امکانات و ماشین آلاات استان محدود است.

تهدید جدی سیلاب برای پلدختر، بندهای خاکی در شهر احداث گردد

وی با بیان اینکه راه روستایی برخی مناطق هنوز باز نشده است، توضیح داد: انتظار دارم با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران تصمیمات مقتضی برای حل این مشکل گرفته گردد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر فکری نکنیم خسارت بیشتری در شاهد خواهیم بود، برای وضعیت دیواره های ساحلی معمولان و پلدختر باید فکری کرد، دیواره ساحلی معمولان 44 درصد پیشرفت دارد و به محض وقوع سیلاب نصف معمولان زیر آب می رود.

کاظمی با تاکید بر اینکه شهر پلدختر الان در حال تهدید است، نصف شهر پلدختر در صورت وقوع سیلاب زیر آب می رود، اضافه کرد: با چند بند خاکی این آب ها مهار شدنی هستند، در جهت احداث بندهای خاکی استاندار دستور ویژه داده اند و انتظار داریم عملی گردد.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم در تقسیم اعتبارات به پلدختر که بیشترین خسارت را دیده است توجه گردد، ادامه داد: در خصوص استمهال وام کشاورزان، بانک ها همکاری نمی نمایند، انتظار داریم همراه کردن بانک ها با کشاورزان در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 36

به "تهدید جدی سیلاب برای پلدختر، بندهای خاکی در شهر احداث گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید جدی سیلاب برای پلدختر، بندهای خاکی در شهر احداث گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید