توجه جدی به استفاده از ظرفیت بزرگان در منطقه ها

به گزارش آریا بلاگ، طاهری گفت:استفاده از ظرفیت بزرگان منطقه ها در راستای خدمت به محرومین و منافع آنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

توجه جدی به استفاده از ظرفیت بزرگان در منطقه ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران ازایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در جمع مدیران امداد شهرستان های تابعه ایلام گفت:حفظ عزت نفس و کرامت محرومین در فرایند خدمت رسانی باید مورد توجه و در اولویت قرار گیرد و همیشه خط قرمز همکاران باشد و به عنوان یک مطالبه جدی مد نظر قرار گیرد چرا که این موضوع یکی از شاخص های مهم یک نهاد انقلابی است.

او اضافه نمود:از ظرفیت مدیران دستگاه های دیگر و امکانات آن ها نیز در راستای خدمت رسانی بهینه بهره گیری گردد.

طاهری ادامه داد:مدیران شهرستانی ضروری است برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته و در مورد اعتبارات و بودجه های سالیانه اشراف کافی داشته باشند.

او اضافه نمود:روسای امداد شهرستان ها ضروری است بر فرایند خدمت رسانی حوزه فعالیت خود نظارت دقیق و هدفمند داشته باشند.

طاهری یادآور شد:هر نوع خدمتی که به احتیاجمندان ارائه می گردد باید در قالب چارچوب ها و توجه به اسناد بالادستی این نهاد و دستورالعمل ها باشد.

او بیان نمود:همه باید کوشش کنیم که خدمات امداد به روز و به موقع انجام گردد و کوشش ما این باشد که احتیاج های اساسی خانواده ها به حداقل برسد.

طاهری بیان نمود:باید کوشش گردد شیب خدماتی که به احتیاجمندان ارائه می گردد بیشتر به سمت منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته باشد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 8402

به "توجه جدی به استفاده از ظرفیت بزرگان در منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه جدی به استفاده از ظرفیت بزرگان در منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید